» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » برگزاری جلسه هماهنگی و نظارت پهنه سوم کانون تبلیغ دینی استان تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری جلسه هماهنگی و نظارت پهنه سوم کانون تبلیغ دینی استان تهران

۲۹ اسفند ۰۲ 1۰15

جلسه هماهنگی و نظارت پهنه سوم کانون تبلیغ دینی استان تهران برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز؛ در این جلسه که در بستر برنامه قرار و به‌صورت مجازی تشکیل شد، مسائل و مشکلات خادمیاران عرصه تبلیغ و مداحی در مناطق و شهرستان‌های پهنه سوم به بحث گذاشته شد.
حجت‌الاسلام لطفی‌زاده دبیر کانون تبلیغ دینی استان تهران در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع جهاد تبیین و واگذارنکردن آن به ایام انتخابات چهار سال بعد، خواستار اولویت‌دهی به این موضوع به ویژه در فضای مجازی برای پاسخ به شبهات شد.
وی با اشاره به اهمیت تولید محتوای مفید در فضای مجازی و غنابخشی به هیات‌های خدام‌الرضا علیه‌السلام و چهارشنبه‌های امام رضایی افزود : سال ۱۴۰۳ به لطف الهی آغاز اجرای طرح تحول کانون تبلیغ دینی با ۴۰ برنامه خواهد بود که این امر بدون همت و مشارکت فعال همه خادمیاران عرصه تبلیغ و مداحی به ثمر نخواهد رسید.
در این جلسه مسئولان مناطق و شهرستان‌های پهنه سوم نیز به بیان مسائل، مشکلات و ارائه پیشنهاداتی برای بهبود خدمت خادمیاران در عرصه تبلیغ پرداختند.
گفتنی است برای ساماندهی بهتر امور، استان تهران برابر طرح تحول جدید در امر تبلیغ دینی، به پنج پهنه جغرافیایی تقسیم شده که مناطق ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹ و شهرستان‌های ورامین و پیشوا در پهنه سوم قرار گرفته‌اند.

این جلسه تاکنون برای مناطق و شهرستان‌های پهنه اول، دوم، چهارم و پنجم نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید