» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » برگزاری محافل تبیینی و حفظ تخصصی قرآن کریم به همت کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴
کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری محافل تبیینی و حفظ تخصصی قرآن کریم به همت کانون بانوان و خانواده منطقه ۱۴

۸ فروردین ۰۳ 1۰32

خادمیاران کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین تهران جلسات هم‌اندیشی با محتوای جهاد تبیین و حفظ قرآن برگزار می‌کنند.

به گزارش آسمانی نیوز ، کانون بانوان و خانواده منطقه دارالمومنین در راستای حضور در میدان جهاد تبیین و عمل به فرامین رهبر انقلاب نشست‌هایی را با موضوعاتی همچون احکام و اخلاق برای عموم بانوان منطقه برگزار می‌کند.

این نشست‌ها که با برگزاری در چهارشنبه‌های امام رضایی به یاد و نام امام رئوف مزین و متبرک می‌شود، با استقبال خوبی روبه‌رو شده و به‌صورت مستمر ادامه دارد.

از اهداف اصلی این جلسات می‌توان به تلاش برای پاسخگویی به شبهات، بصیرت‌افزایی و شفاف‌سازی ابهامات دینی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد.
افزون بر این؛ به مسائل و معضلات فراگیر جامعه و خانواده‌ها همچون روابط زوجین و تربیت فرزندان هم پرداخته می‌شود‌.

از دیگر برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی و مذهبی کانون بانوان منطقه ۱۴ برپایی محافل حفظ تخصصی قرآن کریم در مسجد شهابی است که ۱۰ نفر از علاقه‌مندان به حفظ کلام‌الله مجید در این کارگاه آموزشی در چهارشنبه‌های امام رضایی شرکت می‌کنند و از برکات معنوی قرآن بهره‌مند می‌شوند.
لازم‌به ذکر است این جلسات از ۴ ماه پیش آغاز شده است.

خادمیاران این کانون همچنین با تولید محتواهایی علمی‌_ آموزشی رسانه‌ای تحت عنوان دانستنی‌های خانواده و انتشار آن‌ها در فضای مجازی در جهت افزایش و آگاهی ‌خانواده‌ها و ارتقاء سلامت روانی آن‌ها گام‌های موثر و قابل توجهی برداشته‌اند.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید