» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته ترتیل توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته ترتیل توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

۲۲ فروردین ۰۳ 0۰35

کانون قرآن خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، یک دوره مسابقات قرآنی در سطح منطقه و در رشته ترتیل برگزار کرد .

به گزارش آسمانی نیوز، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی با رهنمودهای دین مبین اسلام با هدف نزدیک تر شدن و انس با آیات معنوی مسابقات قرآنی توسط خادمیاران کانون قرآنی در سطح منطقه برگزار شد.
رضا ساریجلو مسئول کانون قرآن منطقه نوزده تهران گفت: در این دوره از مسابقات ۵۴ قاری شرکت کردند که نفرات منتخب از مجموعه کلاس های کانون قرآن در محلات مختلف منطقه بودند .

وی افزود : این مسابقات در ۲ روز متوالی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام زمان (عج) در محله عبدل آباد برگزار شد. استادان درودگر و متولی که از چهره های مطرح و اساتید با سابقه کشوری هستند داوری مسابقه را بر عهده داشتند .

در پایان به نفرات برتر مسابقات، جوایزی به صورت نقدی اهداء شد. علاوه بر نفرات برتر، تعداد ۵۹ تابلو فرش نفیس مزین به نام حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به سایر شرکت کنندگان در مسابقه و همچنین خادمین و اساتید قرآن منطقه به پاس زحماتشان تقدیم شد .

ساریجلو در پایان گفت : این مسابقات همه ساله برگزار می شود و امسال با همت مسجد امام زمان(عج) و خیرین بزرگوار با هزینه ای بالغ بر یکصد و بیست میلیون ریال برگزار شد .

انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید