» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » برگزاری نشست معاونت فرهنگی منطقه ۱۴ و کانون هنر
کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری نشست معاونت فرهنگی منطقه ۱۴ و کانون هنر

۲۸ اسفند ۰۲ 1۰29

در جلسه معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و کانون هنر خدمت رضوی برنامه ابلاغی سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آسمانی نیوز، مهسا نورتاج مسئول کانون هنر منطقه ۱۴ در خبری اعلام کرد: در آستانه سال جدید نشست هم‌اندیشی با حضور معاونت فرهنگی، جانشین دبیر منطقه و اعضای کانون هنر در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

نورتاج در ادامه افزود: در این جلسه مصطفی حبیبی معاونت فرهنگی و سیدحامد متبحری جانشین دبیر منطقه ۱۴ ضمن ارزیابی عملکرد سالانه کانون هنر؛ برنامه ابلاغی سال جدید را بررسی و مسئول پیگیری هر بخش را هم مشخص کردند.

وی با تاکید بر اهمیت دهه کرامت برای بخش خادمیاری گفت: دهه کرامت مهم‌ترین‌ ایام‌ برای فعالیت خادمیاران است و باید برجسته‌ترین و اثرگذارترین اقدامات خادمیاران در این دهه صورت بگیرد؛ از این رو با توجه به آغاز دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت ماه و اهمیت آن برای کانون‌های خدمت رضوی؛ هم‌فکری و برنامه‌ریزی اولیه برای فعالیت‌های کانون هنر در این ایام صورت گرفت و طرح‌هایی از سوی اعضای کانون در راستای حضور موثر و پررنگ در این دهه مبارک ارائه شد.

مسئول کانون هنر خدمت رضوی منطقه ۱۴ اظهار داشت: در این جلسه مباحث خادمیاری و سامانه‌ای هم‌ مورد توجه مسئولان قرار گرفت و پیرامون برخی از مصداق‌های کانون هنر هم تبادل نظر و هم‌اندیشی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید