» اخبار جدید » بیانیه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ تهران در محکومیت فیلم عنکبوت مقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

بیانیه خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ تهران در محکومیت فیلم عنکبوت مقدس

۱۳ خرداد ۰۱ 1۰51

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران با صدور بیانیه‌ای تولید و اکران فیلم ضد اسلامی – ایرانی عنکبوت مقدس و برگزیده شدن آن در جشنواره کن را محکوم کرد.

متن بیانیه کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران به شرح زیر است:

هوالرئوف

یا علی ابن موسی الرضا!

آهو تو را شناخت و نشناخت دشمنت

گاه آدمی به رتبه حیوان نمیرسد

تولید و اکران فیلم ضد اسلامی – ایرانی عنکبوت مقدس و برگزیده شدن آن در جشنواره کن، که سالهاست با اهداف سیاسی و تحت فشار لابیهای صهیونیستی اقدام به انتخاب آثار میکند، مایه شرم و خفت کشورهای تولیدکننده آن است. کشورهایی که دم از آزادی عقاید و آرا می زنند؛ با هدف تخریب والاترین مقدسات شیعیان و توهین به جامعه ایرانی در این گناه نابخشودنی همنوا شده اند و دشمنی قلبی خود با مذهب تشیع را با تولید چنین محتواهایی آشکار میکنند.

نمایش ناموفق چهره خشن و سیاه از اسلام و ایرانی در حالی رخ داده که صدها برابر این خشونت در گذشته و حال در جامعه غربی به وقوع پیوسته و در حال رخ دادن است. پوشاندن چهره وحشی غرب با غبارآلود کردن فضا به واسطه تولید چنین مضامینی هرگز ممکن نخواهد بود؛ چون آنچه مورد قضاوت قرار خواهد گرفت واقعیت است نه موهومات و تخیلات عدهای بیمار ذهن.

شیاطینِ در ظاهر انسان که در توهمات و خیالات خود در صدد ضربه زدن به شرط ورود به حصن حصین الهی، حضرت شمس الشموس و آرام قلوب مؤمنان، هستند؛ باید بدانند با نمایش چنین آثار موهنی نه تنها هرگز نمیتوانند ذرهای از نور محبت اهل بیت علیهم السلام بکاهند؛ بلکه با این عمل خود بر میزان این عشق و ارادت و شمار عاشقان مکتب علوی در سراسر گیتی خواهند افزود.

حاشا که چهره ولی نعمت و سایه سرِ ما ایرانیان حضرت شاه خراسان، که محبت و معرفتش با ذرات وجودمان، از شیعه و سنی گرفته تا ارمنی و کلیمی، آمیخته و با تار و پود جانهایمان عجین شده، با خیمه شب بازیهای چند عروسک خودفروخته مخدوش نخواهد شد.

خادمیاران و یاوران کانونهای خدمت رضوی منطقه ۱۴ دارالمومنین تهران با قلبهایی سرشار از غم و خشم این حرکت شرم آور را محکوم کرده و اعلام میدارند خاطیان، حامیان، گمراهان و فریب خوردگانی، که خود را با شرکت در تولید این اثر و مشابه آن آلوده و سرنوشت سیاهشان را تباه کرده اند، اگر لحظه ای در دل از این عمل خود اظهار پشیمانی کنند؛ شامل رأفت و بخشش امام رئوف و مهربانمان حضرت ضامن آهو خواهند شد. اما اگر به این اقدامات شیطانی ادامه دهند؛ دیری نخواهد پایید که محبان آلالله در دفاع از باورهای به حق خود در تمام عرصه های نرم و سخت پاسخی کوبنده به آنها خواهند داد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید