» اخبار جدید » بیعت با شهدا/ تجلیل از مادر شهید با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران
اخبار جدید - شهدا - صفحه اصلی

بیعت با شهدا/ تجلیل از مادر شهید با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۵تهران

۷ دی ۰۲ 4۰103

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در دبستان دخترانه نور ایمان حاضر شدند.

به گزارش آسمانی نیوز؛ مریم سعیدزاده مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از حضور خادمیاران در مدرسه نور ایمان خبر داد و گفت : همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و سالروز وفات ام العباس(س) به دعوت مسئولان مدرسه در مراسم سوگواری حضرت زیر سایه شمس الشموس و در معیت پرچم متبرک رضوی شرکت کردند.

وی عنوان کرد: بعد از قرائت آیاتی از قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه و مداحی ذاکر اهل بیت (ع)عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی با اشعار امام رضایی فضای معنوی خاصی حکمفرما شد.

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران اظهار داشت: در این مراسم با برنامه ریزی معلمان دانش آموزان به انتخاب خودشان عکس شهیدی را به عنوان رفیق شهیدم در دست داشتند و در حضور مادر شهید سید جلال الدین شرق آزادی و پرچم متبرک رضوی با رفیق شهید خود عهد بستند تا از گزند بدی ها دور باشند و دلهای پاکشان به اعمال خوب سوق پیدا کند.

وی در ادامه به کار جالب دانش آموزان پایه سوم اشاره کرد و گفت: با توجه به اقدام مرسوم مدارس در برپایی جشن تکلیف، دانش آموزان نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشته و ابراز کردند که جشن تکلیف برایشان گرفته نشود و در عوض با رهبر دیدار یا هدیه ای از طرف ایشان داشته باشند که در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و در حضور خادمیاران رضوی هدیه به دستشان رسید و چفیه رهبر در چنین روزی…مهربانی امام رضا(ع)…. اشک از چشمان دانش آموزان سرازیر و حس خاصی داشتند، در آخر مراسم نیز به سختی از پرچم متبرک جدا و خادمیاران را بدرقه کردند.

گفتنی است از مادر شهید سید جلال الدین شرق آزادی با اهدای متبرکات رضوی تجیل شد و وی به بیان خاطراتی از پسر بزرگوارشان پرداختند که شهید قبل از آخرین اعزام به همراه خانواده به زیارت امام رئوف رفته و از حضرت تنها خواسته ای که داشتند وساطت برای شهادت بود و بعد از آن به آرزوی خود رسید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید