» اجتماعی » تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران استان البرز انتصاب شایسته مهرداد عظیمی به سمت “دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی
اجتماعی - اخبار جدید - البرز - انتصاب

تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران استان البرز انتصاب شایسته مهرداد عظیمی به سمت “دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی

۱۰ مهر ۰۲ 2۰159

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران و قرارگاه سازندگی خواهران استان البرز به مناسبت انتصاب شایسته مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به سمت “دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش «بهارستان آنلاین» ؛ متن پیام تبریک ام کلثوم رحمتی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران و قرارگاه سازندگی خواهران استان البرز یه شرح زیر است:

برادر ارزشی و ولایی جناب آقای مهرداد عظیمی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، انتصاب شما در این سمت، نشان از شایسته سالاری و تعهد گرایی و تخصص گزینی دارد ،بدون شک این انتخاب نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف است که موجبات رشد و ارتقا در کشور را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر از امید را برای کشور و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای متصور شد . آرزوی توفیقات روز افزون برای شما در خدمت به مردم از خداوند منان و خواستارم.

لازم به ذکر است :دکتر مهرداد عظیمی، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم سیاسی است که پیش از این مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را عهده‌دار بود. وی ریاست مرکز تولید و فنی سیما، معاونت فنی و سرپرست صدا و سیمای مرکز ایلام، مدیریت فناوری اطلاعات صدا و سیمای مرکز خوزستان و مدیریت سروش رسانه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید