» اخبار جدید » تکریم از پدر شهید مدافع حرم در مراسم چهارشنبه های امام رضایی در شهرستان اسلامشهر
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران - مناسبت ها

تکریم از پدر شهید مدافع حرم در مراسم چهارشنبه های امام رضایی در شهرستان اسلامشهر

۹ آذر ۰۲ 3۰135

 

مراسم هفتگی چهارشنبه‌های امام رضایی با همکاری خادمیاران رضوی و مشارکت هیئت دانش آموزی در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم هفتگی چهارشنبه‌های امام رضایی با همکاری خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر و اداره آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت صدیقه طاهره (س) برگزار شد.

این مراسم باحضور رابط کانون خدمت رضوی شهرستان، امام جمعه محترم و مسئولان شهرستان اسلامشهر و پدر محترم شهید نادر رضایی برگزار و با استقبال دانش‌آموزان دبیرستانی مواجه شد.

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه محترم شهرستان با اشاره به فرهنگ رضوی در مدارس اسلامشهر بیان کرد: خدا را شاکریم که در این مراسم با شکوه و معنوی در ایام فاطمیه در کنار دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد و در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و خادمان امام رضا علیه السلام حضور داریم و این فرهنگ در اسلامشهر جا افتاده که هر چهارشنبه که مختص به امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام است در مدارس شهرستان مراسمی با این عنوان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: فاطمیه خط مقدم ماست. حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی ولایت پذیری در کنار امیر المومنین علی علیه‌السلام بود و زندگی کردن را به ما در این عرصه زمانی آموزش می دهد.

خادمیاران رضوی در این مراسم با همراهی دانش آموزان و کادر آموزش مدارس و قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا (ع) حال و هوای مدرسه را با حال معنوی حریم ملکوتی آستان قدس رضوی پیوند دادند و دل‌ها را روانه صحن و سرای امام رضا (ع) کردند.

همچنین با اهدای هدایای متبرک توسط رابط کانون و امام‌جمعه محترم شهرستان از پدر شهید نادر رضایی تجلیل شد.

در پایان ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی هم بسته‌های فرهنگی متبرک امام رضایی و نمک متبرک حرم رضوی بین کادر آموزش دبیرستان توزیع شد.

اشاعه فرهنگ رضوی در اماکن فرهنگی و مذهبی مانند مدارس و مساجد و تکریم خانواده معظم شهدا از برنامه‌های ویژه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید