» صفحه اصلی » جشنواره عیدانه/مهربانی شمس الشموس همراه ۲۵۰۰ دانش آموز در خرید نوروزی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشنواره عیدانه/مهربانی شمس الشموس همراه ۲۵۰۰ دانش آموز در خرید نوروزی

۱۸ اسفند ۰۲ 1۰26

 

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در جشنواره عیدانه در کنار ۲۵۰۰ دانش آموز بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در ۶امین جشنواره عیدانه در نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خیابان حجاب در کنار دانش آموزان بودند تا یک خرید به یادماندنی را تجربه کنند.

مهدی تاتاری مسئول کانون محله ای خدمت رضوی منطقه ۵ تهران اظهارداشت، خادمیاران و یاوران رضوی با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام و پخش نواهای امام رضایی حال و هوای خاصی به خرید دانش آموزان بخشیدند.

وی افزود: خادمیاران کانون محله ای در قالب طرح حمایتی ۶۵ کارت هدیه جمعا به ارزش یکصد و سی میلیون ریال تهیه و به مادران هدیه دادند تا در خرید فرزندان کمک کوچکی باشد.

نجمه مقصودی مسئول کانون قرآنی منطقه ۵تهران گفت: خادمیاران غرفه کودک و نوجوان را برپا و میز نقاشی، طرح قرآن بخوانید جایزه بگیرید را اجرا کردند و جوایزی نیز به برندگان اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: غرفه فرهنگی با همکاری کانون تعلیم وتربیت، شعر و ادب و کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه دایر شد و کتاب‌هایی با محوریت مهدویت و امام زمان(عج) به دانش آموزان اهدا شد.

گفتنی است این نمایشگاه در سال ۲ ماه فروش عیدانه دارد که ۶ جمعه با برنامه های ویژه برای دانش آموزان کم برخوردار با اهدای بن خرید از طرف خیرین برگزار می شود که هر هفته از خادمیاران مناطق مختلف تهران برای خدمت رسانی و ایجاد حال و هوای امام رضایی دعوت می شود و آخرین هفته خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در کنار دانش آموزان بودند و این خرید نوروزی را به یادماندنی کردند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید