» اجتماعی » جشن روز دختر و دختران ماه هیات دختران فاطمی
اجتماعی - جوانان - خانه و خانواده - خیریه

جشن روز دختر و دختران ماه هیات دختران فاطمی

۷ خرداد ۰۲ 0۰30

با همت کانون بانوان و خانواده رضوی منطقه ١٢ جشن روز دختر و دختران ماه هیات دختران فاطمی همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت برگزار گردید.

چهارشنبه شب سوم خرداد ماه همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و دهه کرامت با همت کانون بانوان و خانواده رضوی و کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ مراسم جشن روز دختر و دختران ماه در حسینیه محبان ائمه اطهار (علیهم السلام) با حضور دختران و مادران برگزار گردید.
در این مراسم که با استقبال گسترده عاشقان و دل سوختگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) روبرو گردید پس از قرائت قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، به تبیین سیره فاطمی و بیان فضائل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) پرداخته شد و مادحین اهل بیت (علیهم السلام) همراه با شیفتگان حاضر در مراسم در مدح حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی نمودند.
شایان ذکر است همزمان با این مراسم ملکوتی که معطر به عطر معنوی پرچم منور بارگاه مقدس ثامن الحجج (علیه السلام) بود، توسط کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ از دختران حاضر در مراسم جشن به مناسبت روز دختر تقدیر و تجلیل به عمل آمد و از حاضرین در مراسم پذیرایی صورت پذیرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

علی چاوید نویسنده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید