» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) به همت خادمیاران رضوی منطقه هجده برگزار شد
کانون های خدمت رضوی استان تهران

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) به همت خادمیاران رضوی منطقه هجده برگزار شد

۷ فروردین ۰۳ 1۰20

خادمیاران رضوی منطقه هجده در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان، باکمک خیرین و بانیان خیر، مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) را در مسجد امام حسن(ع) شهرک امام خمینی، برگزار کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون‌ خدمت رضوی منطقه هجده در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک امام خمینی علاوه بر جشن سفره افطاری خود را نیز پهن کرده و از ۳۰۰ نفر روزه دار پذیرایی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم جشن به همراه افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما به همراه شام از روزه‌داران پذیرایی شد و روزه داران افطار خود را بر سفره پر برکتی که با نام کریم اهل بیت(ع) برپا شده بود افطار کردند.

وی تصریح کرد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین می شود حدود دویست میلیون ریال برآورد و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون خدمت رضوی منطقه هجده خواهد بود.

جانشین کانون خدمت منطقه هجده در انتها افزود: از دیگر برنامه های این مراسم مولودی خوانی، جز خوانی و قرائت قرآن و همچنین اهدای جایزه به روزه اولی ها بود.

انتهای خبر/ خبرنگار علی نبوی راد

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید