» سیاست » احزاب و شخصیت ها » جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی (رزما) اعلام موجودیت کرد
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی (رزما) اعلام موجودیت کرد

۲۲ آذر ۰۲ 5۰121

معیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی (رزما) صبح دیروز در سالن اجتماعات مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) اعلام موجودیت کرد.

به گزارش آسمانی نیوز ؛ در بیانیه اعلام تاسیس جمعیت که در ابتدای مراسم قرائت شد آمده است که این تشکل توسط جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس تشکیل شده و از ماده ده کمیسیون احزاب مجوز گرفته تا برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب تلاش کند.

«حسین الله‌کرم»، دبیر هیئت موسس این تشکیلات و «رضا افروز» جانشین وی است.

در بیانیه اعلام تاسیس جمعیت که در ابتدای مراسم قرائت شد آمده است که این تشکل توسط جمعی از پیکسوتان دفاع مقدس تشکیل شده و از ماده ده کمیسیون احزاب مجوز گرفته تا برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب تلاش کند.

حسین الله‌کرم دبیر هیئت موسس این تشکیلات و رضا افروز جانشین وی است؛ سایر اعضای هیئت موسس عبارتند از مهدی صانعی، ابوالفصل قناعتی، علی قنبری، محمد سراج، هادی ثروتی، جواد فتوحی، هادی قیومی، علیرضا ربیعی، احمد ربیعی، امیر وصالیها، سعید عبدالملکی، حسینی، پرکره و اعلا تورانی.

هادی قیومی مسئول امور احزاب این جمعیت در نشست اعلام موجودیت گفت: ما تلاش می‌کنیم با مجموعه اصولگرایان و نیروهای انقلاب همکاری داشته باشیم و رزما در آینده در عرصه‌هایی همچون مجلس و شوراهای اسلامی شهر وارد خواهد شد.

الله کرم با بیان اینکه این جمعیت ۶۰ کمیته دارد که هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد، گفت: ما قصدمان این است که هزار نیروی رزمنده و ارزشی را وارد صحنه کنیم و در این راه دست همه رزمندگان دفاع مقدس را می‌فشاریم.

وی افزود: ما می‌خواهیم کهنسالان سیاسی را کنار بزنیم و نیروهای جوان را برای تحقق گام دوم انقلاب وارد صحنه کنیم.

الله کرم در پاسخ به اینکه به لحاظ سیاسی در کدام دسته قرار می‌گیرید، گفت: ما در ساختار خانه احزاب جزو احزاب مستقل هستیم اما خودمان را گروه مرجع می‌دانیم. رزمندگان مانند پزشکان، حوزویان و گروه‌ها این‌چنینی، جزو جمعیت مرجع هستند.

وی با بیان اینکه در آینده پیش‌بینی میکنم رقابت حزبی جایگزین رقابت جبهه‌ای باشد، درباره ورود رزما به انتخابات اسفندماه اظهار داشت: ما در حال رصد فضای سیاسی هستیم ولی این مسئله به برگزاری مجمع عمومی بستگی دارد. اگر تا اسفندماه مجمع عمومی رزما برگزار شود درباره انتخابات هم ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید