» اخبار جدید » حاکمیت ظلم و ستم در تاریخ بشریت بی سابقه است
اخبار جدید - بین الملل - جدیدترین اخبار - دولت - سید مقاوت

حاکمیت ظلم و ستم در تاریخ بشریت بی سابقه است

۷ مرداد ۰۲ 0۰49

دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز در سخنرانی روز عاشورا گفت: تروریست‌های تکفیری، مسئول انفجار در منطقه «السیده زینب» دمشق هستند و هدف آنان نیز مشخص است.

به گزارش «بهارستان آنلاین» ، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان شامگاه امروز جمعه به مناسبت روز عاشورا در جمع عزادران حسینی؛ گفت: تروریستهای تکفیری، مسئول انفجار در منطقه «السیده زینب» دمشق هستند و هدف آنان نیز مشخص است.

وزارت کشور سوریه روز گذشته خبر داد که وقوع انفجار تروریستی در جنوب دمشق به شهادت شش نفر و زخمی شدن ۲۱ نفر منجر شد. یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در نزدیکی یک خودرو در خیابان «کوع السودان» عامل انفجار بود.

این دومین انفجار موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در دمشق طی هفته جاری است. روز سه‌شنبه نیز یک منبع در فرماندهی پلیس دمشق اعلام کرد که یک موتور سیکلت بمب‌گذاری شده در منطقه السیده زینب منفجر شد که در نتیجه آن دو شهروند سوری مجروح شدند.

سید مقاومت در آغاز سخنرانی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برگزاری مراسم محرم به هر نحوی ایفای نقش کردند، گفت: باید از خداوند به خاطر ایمانی که به ما عطا کرده است، تشکر کنیم؛ زیرا اگر به خاطر ایمان، خداوند را شکر کنیم، بر ایمان ما خواهد افزود.

وی با اشاره به اینکه حزب الله با الهام‌گیری از حادثه کربلا تشکیل شده است، تصریح کرد: ما به دنبال حکومت نیستیم که بخواهیم به مردم دستور دهیم. حضور ما در قدرت [در لبنان] برای کسب قدرت نیست. حزب الله هیچ گاه بر سر قدرت و پول، با هیچ کس درگیر نشده است.

دبیر کل حزب الله با بیان اینکه، گرسنگی سراسر کشورهای اروپایی را فراگرفته است و هزاران مهاجر در دریاها غرق می‌شوند، عنوان کرد: ظلم و ستمی که بر جهان حاکم شده، در تاریخ بشریت سابقه نداشته است. امروز یک گروه کوچک از میلیاردرها، بر جهان حکومت می‌کنند و آماده جنگ‌افروزی و شایع کردن بیماری هستند.

سید مقاومت در پایان خبر داد : فردا در دفاع قرآن کریم در برابر کسانی که به این کتاب الهی، اهانت می‌کنند، راهپیمایی خواهند کرد و این راهپیماییها همچنین در دفاع از تمامی مظلومان و ستمدیدگان فلسطین، یمن، بحرین و سراسر جهان است.

پایان پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید