» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در: مراسم تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکر
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک در: مراسم تقدیر از آمران به معروف و ناهیان از منکر

۱۲ مهر ۰۲ 2۰150

همزمان با سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام مراسم جشنی در کانون تربیتی ملائک شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم جشن هفته وحدت و ولادت رئیس مذهب تشیع با حضور حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فخاری فرماندار، بهروز میری‌زاده معاون سیاسی فرماندار، ساسان غلامی دادستان، یداله طهماسیان فرمانده انتظامی و سایر مسئولان و جمع کثیری از بانوان آتش به اختیار برگزار شد.

در این مراسم علی تقوی مسئول آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تـهران در خصوص ضرورت امر به معروف و نهی از منکر و چگونگی و راههای آن سخنرانی کرد.

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک  در معیت پرچم متبرک رضوی حال و هوای امام رضایی در سالن ایجاد کردند و پس از آن از آمرین شهرستان قرچک تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است به دو نفر از برگزیدگان مسابقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر هدیه ۳ روز اسکان در مشهد مقدس از طرف کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک اهدا شد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید