» اخبار جدید » خادمیاران رسانه‌ای استان تهران آثار نوین رضوی تولید می‌کنند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رسانه‌ای استان تهران آثار نوین رضوی تولید می‌کنند

۱ خرداد ۰۱ 1۰53

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نشست مسوولین کانون‌های تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی مناطق و شهرستان‌های استان تهران با حضور مسوول روابط عمومی و کانون خبر و فضای مجازی استان تهران، رابطین، روابط عمومی‌ها و مسوولین کانون‌ها در سالن جلسات مدیریت بحران شهرداری منطقه ۶ تهران برگزار شد.

این نشست با همخوانی ذکر صلوات خاصه آغاز و در ابتدای جلسه عملکرد و امتیازدهی کانون های تخصصی خبر و فضای مجازی استان بررسی شد.

برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۱ در ادامه مطرح و بر اهمیت اطلاع رسانی و افزایش ارتباط با خادمیاران و مسوولین هر یک از کانون‌ها و رابط منطقه و یا شهرستان جهت کسب اطلاعات و فعالیت‌های انجام شده در تنظیم خبرها تاکید شد.

راه اندازی هیئت خدام الرضا خادمیاران رسانه و برگزاری جلسات ماهانه تخصصی و دوره های آموزشی با استفاده از اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص در این حوزه بخش دیگری از برنامه های سال جدید بود.

به‌روز رسانه آمار و نگهداری اطلاعات خادمیاران و مخدومین جهت ارایه خدمات بیشتر به نیازمندان، تهیه اقلام و تجهیزات رسانه‌ای، بررسی عملکرد ماهانه مناطق و شهرستان‌ها و تجلیل از خادمیاران فعال رسانه‌ای مطرح شد.

هم‌چنین پوشش کامل خبری و رسانه ای و کلیپ سازی از برنامه‌های مختلف به‌خصوص دهه کرامت و شیفت‌بندی خادمیاران طی این ایام و تولید محتوا و باز نشر آثار چندرسانه‌ای و گرافیکی، تهیه و تولید پادکست از خاطرات مخاطبین و خادمیاران مورد تاکید قرار گرفت.

برگزاری دوره‌های مختلف خبر نویسی، عکاسی، طراحی و گرافیست، عکس‌نوشته، استوری‌موشن، تدوین، موشن‌گرافیک، اجرا و گویندگی، تدوین، فن بیان و سخنوری، عکاسی با تلفن هوشمند، تصویربرداری و تهیه و تولید کتابچه صوتی و چاپی از خاطرات ناب خدمت خادمیاران بخش دیگری از فعالیت‌های سال جدید خواهد بود.

علاوه بر این، نصب پرچم مزین به نام امام رضا علیه‌السلام بر در منازل، اجتماع خادمیاران رضوی و برگزاری آیین شکرانه خدمت، برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا علیه السلام در دهه کرامت گوشه دیگری از برنامه‌های کانون تخصصی خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران است.

در ادامه جلسه هریک از مسوولین و روابط عمومی‌های مناطق و شهرستان‌های استان تهران به ارایه پیشنهادات و نظرات پرداخته و موضوعات مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید