» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با خانواده شهید رضا فرجی دیدار کردند
کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با خانواده شهید رضا فرجی دیدار کردند

۲۵ آبان ۰۲ 2۰150

 

دیدار با خانواده شهدا در چهارشنبه‌های امام رضایی با همت کانون های خدمت رضوی منطقه۵ تهران انجام شد.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار وشهادت خدمت رضوی، عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغی دینی و مداحی و جمعی از خادمیاران در منزل شهید رضا فرجی حاضر و با مادر بزرگوار شهید گفتگو کردند.

مادر شهید گفت: رضا همیشه احترام بزرگترها رو داشت و در محله مورد احترام اهالی بود در میان دوستانش برادر بزرگتر و مشکلاتشان را حل می کرد.

وی اظهار داشت زمانیکه که به او گفتم سعی کن در دانشگاه شرکت کنی برای ادامه تحصیل در جواب گفت،مادر من در دانشگاه امام حسین علیه السلام ثبت نام کردم و نمره بیست آن هم شهادت است.

مادر شهید رضا فرجی خاطر نشان کرد سالی که من و پدرش قصد عزیمت به سفر حج را داشتیم مهرماه سال ۶۲ به من اصرار می کرد حتما به این سفر بروید شما به سفر خانه خدا می روید و من جهاد درراه خدا و هنگام برگشت از میهمانان شما پذیرایی می کنم ولی رضا شهریور به آرزوی خود رسید و ما میزبان میهمانان او شدیم.

این دیدار با قرائت صلوات خاصه و مداحی عباس شریفی مهر پایان یافت.

شهید رضا فرجی متولد ۱۳۴۲ بود و در سال ۱۳۶۲ در بمباران مریوان با اصابت ترکش به گردن به فیض شهادت نائل آمد و مزارش در گلزار شهدای بهشت زهرا واقع شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید