» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » خدام‌الرضا(ع) در شب نیمه ماه رمضان‌ میهمان کرامت کریم اهل بیت(ع) بودند
کانون های خدمت رضوی استان تهران

خدام‌الرضا(ع) در شب نیمه ماه رمضان‌ میهمان کرامت کریم اهل بیت(ع) بودند

۷ فروردین ۰۳ 1۰24

اولین جلسه هیئت خدام‌الرضا(ع) در سال ۱۴۰۳ با حضور خادمیاران و یاوران‌ رضوی منطقه دارالمومنین در شب ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) برگزار شد‌.

به گزارش آسمانی نیوز، یاسر امامی‌فر مسئول روابط عمومی خدمت رضوی منطقه ۱۴ با تبریک سالروز ولادت امام حسن(ع) گفت: به برکت میلاد پرنور و سرور کریم آل طه(ع) سفیران امام رئوف(ع) در منطقه ۱۴ اولین گردهمایی معنوی خود در سال جدید را با حضور در هیئت خدام‌الرضا(ع) رقم زدند و میهمان خوان کریمانه حضرت مجتبی(ع) بودند.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات هیئت خدام الرضا(ع) در هشتمین روز هر ماه قمری به‌صورت منظم و استقبال خادمیاران از این محفل نورانی افزود: اعضای کانون‌های خدمت رضوی در منطقه ۱۴ هشتم هر ماه قمری با نیت عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) در هیئت خدام‌الرضا(ع)، که اغلب در مساجد و پایگاه‌های کانون‌های محله‌ای برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند که با توجه به تقارن عید نوروز و ماه ضیافت الهی نخستین جلسه آن در سال جدید هم‌زمان با شب ولادت امام‌ دوم‌ شیعیان در دوشنبه منتسب به وجود نورانی ایشان برگزار شد و روزه‌دارن میهمان سفره پربرکت کریم‌ اهل بیت(ع) بودند‌.
امامی فر در ادامه گفت: در این‌ مراسم‌ گروه سرود سدره المنتهی، که اخیرا به همت کانون‌ قرآن راه‌اندازی شده و متشکل از فرزندان نوجوان خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۴ است، اولین سرود خود را در مدح حضرت حسن‌ بن علی(ع) اجرا کردند.

مسئول روابط عمومی خدمت رضوی منطقه ۱۴در پایان ضمن‌ تاکید بر سایر برنامه‌های جشن‌ ولادت سبط اکبر پیامبر اسلام‌(ص) اظهار داشت: آغازگر این محفل جزءخوانی قرآن کریم‌ توسط قاریان حاضر در جلسه و در ادامه سخنرانی حجت‌الاسلام خادمی امام‌ جماعت مسجد امام‌ حسن مجتبی(ع) پیرامون نکات اخلاقی آیات قرائت شده و اشاره به مظلومیت مردم بی‌گناه غزه و لزوم‌ توجه همه‌جانبه به آن‌ها بود.
از دیگر برنامه‌های این گردهمایی معنوی می‌توان‌ به مداحی مداحان اهل بیت(ع)، هم‌خوانی سرود و صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و پذیرایی از میهمانان اشاره کرد.
انتهای پیام/ فاطمه ذاکری ۱/۷
#خبر_خدمت_رضوی
#روابط_عمومی_کانون_های_خدمت_رضوی_استان_تهران

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید