» اخبار جدید » دیدارخادمیاران رضوی با خانواده شهید مرتضی اسلامی در روستای حصارساتی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدارخادمیاران رضوی با خانواده شهید مرتضی اسلامی در روستای حصارساتی

۱۹ آبان ۰۱ 3۰88

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی، در معیت پرچم متبرک رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید دفاع مقدس مرتضی اسلامی در روستای حصارساتی شهرستان شهریار اجرا شد.

خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” با این خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

مادر شهید با بیان خاطراتی از ایثار و رشادت‌های فرزند شهیدش گفت: « فرزندم انقلابی، مسجدی، خوش اخلاق، مهربان و همواره با وضو بود، به بزرگترها و کودکان تکریم می کرد، در زمان جنگ وقتی از جبهه به مرخصی می آمد به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان می‌رفت و به آنان در زمینه‌های مختلف از جمله درسی کمک می‌کرد.

فرزندم با شهادتش مرا سرافراز کرد، خوش به سعادتش مسیر درستی را انتخاب کرد، بستگان خوابش را می بینند که شهید تقاضا می‌کند که هر حاجتی دارند را بگویند و آنهایی که متوسل شده اند و از شهید طلب حاجت کردند حاجتشان را گرفتند.

باید تلاش کنیم در مسیر شهدا باشیم، خداوند عمر با عزت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنایت فرماید، خداوند به رزمندگان و بسیجیان توفیق و سلامتی عنایت کند تا ان‌شاء‌الله دشمن شاد نشویم و خون شهدا پایمال نشود».

مدیحه‌سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم اسلامی بود.

شهید دفاع مقدس مرتضی اسلامی متولدسال ۱۳۴۵ در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۱ در جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شد و مدتی مفقودالاثر بود و مزار مطهرش در گلزارشهدای آستان مقدس عباس بن علی روستای حصار ساتی شهرستان شهریار قرار دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید