» اخبار جدید » دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران با خانواده شهید عرفاتی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران با خانواده شهید عرفاتی

۳۰ خرداد ۰۱ 1۰63

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، با عنایت امام رئوف (ع) و به همّت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت منطقه ۳ تهران در تاریخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ ، تعدادی از خادمیاران رضوی منطقه ۳ با خانواده شهید والامقام حسین عرفاتی دیدار کردند.

شهید حسین عرفاتی متولد ۱۳۴۵/۰۳/۱۹ در ابتدای دوره جوانی پس از پایان دورۀ متوسطه وارد حوزۀ علمیۀ چیذر شد و به دست امام خمینی رحمه الله علیه ملبّس به لباس اهل علم گشت و عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در نهایت در سن ۲۰ سالگی مورخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ در عملیات کربلای ۵؛ شلمچه به مقام شهادت رسید و در تاریخ ۱۳۸۰/۰۳/۰۲ مصادف با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام پیکر مطهر ایشان به میهن بازگشت و در گلزار شهدای امام زاده علی اکبر چیذر به خاک سپرده شد.

در ابتدای جلسه، همراه با طنین صلوات خاصّه امام رضا علیه السلام که به صورت دسته جمعی توسط خادمین خوانده شد، اشک های پدر معزز شهید جاری و فضای معنوی و امام رضایی (ع) منزل شهید را عطرآگین کرد.

گفتنی است پدر شهید در بیان نحوه زندگی و اخلاق شهید گفت: ازخصوصیات بارز شهید اخلاق صبورانه، لطیف و مهربانش بود، از پانزده سالگی نماز شب می خواند و نهایت احترام و خدمت را نثار پدر و مادرش می نمود. وی در ادامه گفت: فقط می توانم بگویم او سراسر خوبی بود و در طول ۲۰ سال زندگی اش، هیچ رفتار بدی از او ندیدم.

شایان ذکر است اهدای گل، هدایا و متبرکات رضوی به همراه اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی پایان بخش دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی منطقه ۳ تهران با خانواده معظم شهید دفاع مقدس، حسین عرفاتی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید