» اخبار جدید » راه امامت و ولایت با وجود حضرت زهرا(س) ادامه یافت
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران - مناسبت ها

راه امامت و ولایت با وجود حضرت زهرا(س) ادامه یافت

۲۴ آذر ۰۲ 2۰57

 

حجت الاسلام جوکار در مراسم عزاداری فاطمیه هیات خدام الرضا(ع) شهرقدس گفت: حضرت زهرا(س) محور آفرینش هستند و راه امامت و ولایت با وجود حضرت فاطمه تداوم یافت و این نسل همیشه جاودان است.

به گزارش آسمانی نیوز، در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) مراسم عزاداری فاطمیه هیات خدام الرضا(ع) شهرستان قدس باحضور امام جمعه شهرستان، دادستان، فرماندار و معاونین، جمعی از مسوولان شهری، مسوولین کانون‌ها و اعضای ستادی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در محل دفتر برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس آغاز شد و ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع)، مداحی و مرثیه‌سرایی توسط مادحین خادمیار همراه بود.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه سابق شهرقدس در سخنرانی این مراسم با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها محور آفرینش هستند، اظهار کرد: هدف خلقت، شناختن، عبادت و رسیدن به رستگاری است.

وی با اشاره به اینکه راه امامت و ولایت با وجود مبارک حضرت فاطمه(س) تداوم یافت گفت: کسانیکه دنبال از بین بردن نسل حضرت(س) بودند، دوامی نداشتند اما هرکس در هر کجای عالم از نسل حضرت زهرا(س) باشد سرخود را بالا می گیرد و نام و نشانی از وی هست، این نسل ادامه داشته و برای همیشه جاودانه خواهد بود.

در ادامه مراسم ضمن توسل، برای فرج امام زمان(عج) و پیروزی مردم مظلوم غزه دعا کرده و در پایان سوگواران حضرت با اطعام فاطمی و خیرات پذیرایی شدند.

 

انتهای پیام/خبرنگار سیده طیبه عزتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید