» اخبار جدید » رفتار غیرانسانی رژیم اسرائیل در قبال اسرای فلسطینی نمونه‌ای از ماهیت داعشی آن است
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست

رفتار غیرانسانی رژیم اسرائیل در قبال اسرای فلسطینی نمونه‌ای از ماهیت داعشی آن است

۲۲ آذر ۰۲ 5۰132

وزیر امور خارجه در دیدار همتای لبنانی در ژنو گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از روند جنگ علیه ملت فلسطین نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

به گزارش آسمانی نیوز ؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که منظور شرکت در دومین اجلاس مجمع جهانی پناهندگان در ژنو حضور دارد، امشب سه‌شنبه در محل اقامت خود با عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان مشورت‌های مستمر ایران و لبنان در زمینه‌های مختلف دوجانبه و منطقه‌ای را همواره سازنده توصیف کرد و گفت: ایران و لبنان در سنگر واحد قرار دارند و ایران چیزی جز خیر برای دولت ملت و مقاومت لبنان نمی‌خواهد.

رئیس دستگاه دیپلماسی شرایط در منطقه را پیچیده خواند و با اشاره به اوضاع فلسطین گفت: لازم است آمریکا نقطه پایانی بر حمایت‌های نامحدود خود از رژیم صهیونیستی و جنایات جنگی این رژیم علیه ملت فلسطین بگذارد.

امیرعبداللهیان بر ضرورت تداوم تلاش‌های حداکثری برای توقف نسل‌کُشی صهیونیست‌ها در فلسطین تاکید کرد و افزود: لبنان همیشه از ارکان مهم مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه بوده است.

وی افزود: برغم جنایات و کشتار وحشیانه غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی در سایه حمایت نامحدود آمریکا، آنها هیچ دستاورد مهمی نداشتند و مقاومت فلسطین وضع بسیار خوبی دارد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا از روند جنگ علیه ملت فلسطین نتیجه‌ای نخواهند گرفت و عملا ابعاد جنگ توسعه پیدا کرده و در صورت عدم توقف حملات رژیم صهیونیستی، احتمال وقوع انفجار در منطقه نیز وجود دارد.

وزیر امور خارجه گفت که محاسبات آمریکا محاسبات نادرستی است و همانطور که آنها در جنگ علیه حزب‌الله لبنان نتیجه‌ای نگرفتند، در جنگ علیه مقاومت در فلسطین نیز نتیجه‌ای نخواهند گرفت و نتیجه جنگ آنها صرفا کشتار بیشتر شهروندان فلسطین است.

عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، مشورت‌های دو طرف را همواره مفید و سازنده خواند.

وی ضمن ارائه ارزیابی خود از شرایط دردناک جاری فلسطین گفت: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش‌بس، دست اسرائیل را برای آنچه که می‌خواهد انجام دهد، باز گذاشته است.

وی آخرین وضعیت لبنان خاصه اوضاع در مرزهای جنوب این کشور با سرزمین های اشغالی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان پیش از این پذیرای وزیر خارجه تونس در محل اقامتش بود.

پایان پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید