» اخبار جدید » زنگ درختکاری در دبستان میعاد زیر سایه شمس الشموس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

زنگ درختکاری در دبستان میعاد زیر سایه شمس الشموس

۱۶ اسفند ۰۲ 3۰37

دانش آموزان گروه تربیتی کانون تعلیم وتربیت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در روز درختکاری با کاشت ۳ نهال به استقبال بهار رفتند.

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، فائزه شادان پور مسئول کانون تعلیم وتربیت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: در راستای پاسداشت روز درختکاری دانش‌آموزان دبستان پسرانه میعاد ، گروه تربیتی کانون تعلیم و تربیت به صورت گروهی در حیاط مدرسه سه نهال کاشتند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان علاوه بر یادگیری مهارت کاشت درخت در خاک و فرآیند رشد گیاه به استقبال نوروز رفتند وعلاوه بر تجربه کردن و لذت بردن از کاشت نهال با فواید و مزیت های درختان در زندگی انسان‌ها آشنا شدند.

شادان پور افزود: روز درختکاری بهانه‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذاشته و آن را احیاء کنیم و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگهداری کنیم. امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خادمیاران در ایام اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان(عج) برای بچه های کار جشن بزرگی تدارک دیدند و شادی را به کودکان هدیه دادند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید