» اخبار جدید » سیطره دلار بر اقتصاد کشور در حال فروپاشی است/ مشکلات برطرف می‌شود
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی - کرمان - مجلس شورای اسلامی

سیطره دلار بر اقتصاد کشور در حال فروپاشی است/ مشکلات برطرف می‌شود

۲۷ خرداد ۰۲ 0۰62

نماینده مردم کرمان با اشاره به اینکه مردم کوتاهی مسئولان را پای نظام اسلامی نمی‌گذارند، گفت: توافق ما در مجلس و دولت تحولات اقتصادی در کشور و رفع مشکلات اقتصادی است.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ دکتر محمدرضا پورابراهیمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و آرزوی تعجیل در ظهور امام زمان (عج) اظهار داشت: در ایام سالگرد شهدای حزب موتلفه اسلامی قرار داریم و این شهیدان در دوران ستم‌شاهی برای پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن آرمان‌های امام راحل زحمات زیادی کشیده و جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه این شهدا در زمانی که خفقان طاغوتی در کشور بود، علم اسلام را برافراشتند و در اوج مظلومیت پای کار انقلاب اسلامی ایستادند و مسیر حرکت انقلاب را به سوی پیروزی بردند، گفت: تبعیت از امام و رهبری و پیروی از ولایت، وصیت همه شهیدان انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه بدهیم چرا که برای همیشه تاریخ مدیون خون شهدا هستیم، افزود: مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد ماه امسال در سخنرانی در حرم حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که ایمان و اعتقاد به باور‌های دینی را افزایش بدهید و شهدا با این روحیه ماندگار شدند.

وی با بیان اینکه آنچه که ما را در جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح به پیروزی رساند ایمان به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه بود، ادامه داد: حرکت انقلاب اسلامی ایران با جنگ تحمیلی نه تنها متوقف نشد بلکه به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران به قدرت بازدارندگی نظامی در دنیا دست یافته است تا جایی که امروز هیچ کشوری جرات تهدید و تعدی به کشور را ندارد.

دکتر پورابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی جوانان کشور زانو زده است و در بسیاری از رشته‌های علمی رتبه‌های تک رقمی را در دنیا داریم، گفت: سیطره دلار بر اقتصاد کشور در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های هوشمندانه دشمن علیه مردم ایران نه تنها جواب نداد بلکه فروپاشی اقتصاد آمریکا را نیز به جلو می‌برد، افزود: دشمن امروز بعد از گذشت بیش از یک دهه تحریم اقتصادی علیه ایران اذعان دارد که جمهوری اسلامی ایران از تحریم‌ها عبور کرده و این تحریم‌ها جواب نداده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه مردم کوتاهی مسئولان را پای نظام اسلامی نمی‌گذارند و همچنان پای کار انقلاب و شهدا هستند، بیان کرد: سیاست‌های تنش‌زدایی دولت از منطقه خاورمیانه نتیجه داده و دستاورد‌های اقتصادی داشته است.

وی با بیان اینکه توافق ما در مجلس و دولت تحولات اقتصادی در کشور و رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: در استان کرمان نیز با تمام مشکلاتی که وجود داشته است اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است که باعث توسعه و رونق اقتصادی می‌شود.

دکترپورابراهیمی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر کرمان انجام شده که در حال اجرا است، افزود: نمونه این سرمایه‌گذاری‌ها طرح احداث کارخانه تولید لاستیک ماشین‌آلات فوق سنگین، طرح تولید الکترود‌های گرافیتی و طرح تولید پنل‌های خورشیدی است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید