» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ضیافت افطاری خادمیاران رضوی منطقه هجده در جوار شهدای مدافع حرم
کانون های خدمت رضوی استان تهران

ضیافت افطاری خادمیاران رضوی منطقه هجده در جوار شهدای مدافع حرم

۶ فروردین ۰۳ 1۰16

خادمیاران رضوی منطقه هجده در سالروز شهادت شهید مدافع حرم حسین معز غلامی باکمک خیرین و بانیان خیر سفره‌ افطار خود را در قطعه ۵۰ گلزار شهدای مدافع حرم گستراندند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون‌ خدمت رضوی منطقه هجده در سالروز شهادت شهید مدافع حرم حسین معز غلامی با کمک خیرین و بانیان خیر در قطعه ۵۰ گلزار شهدای مدافع حرم سفره افطاری خود را پهن کرده و از دویست و پنجاه نفر روزه دار پذیرایی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون خدمت رضوی منطقه هجده ضمن اعلام این خبر گفت: این سنت حسنه همراه با جز خوانی قرآن کریم به همراه پذیرایی شام از روزه‌داران صورت گرفت.

وی ادامه داد: کانون خدمت رضوی منطقه هجده با همت خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری بانیان و خیرین می کوشد تا با ارج نهادن به مقام شهدا و گرامیداشت یاد آنان در میان مردم در مسیر اهداف آنان قدم بردارد.

جانشین کانون خدمت منطقه هجده در انتها تصریح کرد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین شد حدود دویست میلیون ریال بوده است و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون خدمت رضوی منطقه هجده خواهد بود.

انتهای پیام/ خبرنگار علی نبوی راد

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید