» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ضیافت افطاری خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ١٧ درحسینیه بیت الزهرا(س)
کانون های خدمت رضوی استان تهران

ضیافت افطاری خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ١٧ درحسینیه بیت الزهرا(س)

۲۸ اسفند ۰۲ 1۰24

به گزارش آسمانی نیوز: جمعی ازخادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ١٧ در ششمین روز ازماه مبارک رمضان درحسینیه بیت الزهرا(س) درمحله وصفنارد سفره افطاری پهن کرده واز روزه داران پذیرایی کردند.

سید محمد مدنی جانشین کانون خدمت رضوی منطقه ١٧تهران گفت:این سنت حسنه به صورت افطاری ساده باکمک خیرین و هزینه دویست میلیون ریال برگزار و با اقلامی مانند پنیر، سبزی، خرما، نان به همراه شام از سیصد نفر روزه دار پذیرایی شد.

وی ادامه داد: مهمانان علاوه بر بهره بردن از پاداش و ثواب های بی نظیر این ماه، درس های دیگری هم به برکت این ماه یاد می گیرند، سفره های افطاری با رنگ و بوی سادگی گسترده می شوند و فقیر و غنی کنار هم نشسته و از برکات آن استفاده می کنند، سفره هایی به وسعت یک آسمان بخشندگی و با طعم بی نظیر معنویت برای روزه داران پهن می شود.

وی درانتها افزود: این مراسم با پرچم گردانی، قرائت قرآن، مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع)، اهدای هدایا به مهمانان انجام شد و خدمت کردن به مردم از افتخارات خادمیاران رضوی است.

انتهای پیام /خبرنگار یحیی سیدطالبی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید