» صفحه اصلی » طعام رضوی در سفره شب عید نیازمندان/ طبخ و توزیع ۲۳۰۰ وعده سبزی پلو با ماهی
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

طعام رضوی در سفره شب عید نیازمندان/ طبخ و توزیع ۲۳۰۰ وعده سبزی پلو با ماهی

۲۹ اسفند ۰۲ 2۰28

 

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران به رسم هرساله غذای سنتی شب نوروز را به سفره نیازمندان رساندند.

به گزارش آسمانی نیوز، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مشارکت گروه جهادی شهدای باغ فیض و بنیاد مهر ماندگار طبیب نرگس سادات زاهد به رسم هرساله با طبخ و توزیع ۲۳۰۰ وعده سبزی پلو با ماهی سفره نوروزی شب عید را رنگین و دل خانواده های تحت پوشش را شاد کردند.

 

وی اظهار داشت: طعام رضوی با همخوانی صلوات خاصه امام رئوف و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در آشپزخانه مسجد امام سجاد(ع) طبخ و آماده توزیع شد و این اقدام خیرخواهانه یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال هزینه داشت.

ابراهیم یزدی خاطرنشان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان ۳۷۳ بسته معیشتی توسط خادمیاران کانون های خدمت رضوی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار توزیع شده است.

وی در پایان به برپایی چایخانه حضرتی در پارک لاله به مدت چهار شب اشاره کرد و گفت: با عنایت امام رئوف حدود پانصد میلیون ریال هزینه چاپ و تولید لیوان مختص چایخانه است که خیرین و خادمیاران می توانند با واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۵۷۹۵۲۸۸۱، شماره حساب ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ و شماره شبا IR۷۸۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ به نام نذورات آستان قدس رضوی و شناسه مربوط به منطقه ۵ تهران: ۸۰۱۰۱۰۵۵۰۶۱۰۱۱۲۱ در اقدامات خیرخواهانه کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ سهم داشته باشند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید