» اخبار جدید » قبولی دانشجوی رزمنده شهریاری در دانشگاه شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

قبولی دانشجوی رزمنده شهریاری در دانشگاه شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس

۱۱ خرداد ۰۲ 1۰56

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی در معیت پرچم متبرک آستان قدس رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید محمد شیخ علیشاهی در شهرستان شهریار اجرا شد.

خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهید رفتند و مورد استقبال ایشان قرار گرفتند.

در این دیدار پدر معظم شهید علیشاهی گفت: دریافته بودم که خداوند اولاد زیادی به ما خواهد داد، اما یکی از آنها مایه سرافرازی و سربلندی خانواده، برادران و خواهرانش خواهد شد، این اتفاق مبارک رقم خورد، فرزندان دوقلویم، یک خواهر و یک برادر که خواهرش فوت کرد، اما برادر زنده ماند و سپس در زمان دفاع مقدس به فیض شهادت رسید.

مادر معظم شهید محمد شیخ علیشاهی با بیان خاطره ای از فرزند شهیدش گفت: براساس احساسات مادری روز اعزام به جبهه تا پای اتوبوس رفتم. به او گفتم نرو، بمان و درست را بخوان. اتوبوس حرکت کرد کمی که دور شد، گفت مامان برایم دعاکن، من رفتم. مادر شهید، پس از دعا برای عاقبت بخیری جوانان و سلامتی خادمان امنیت، آرزو کردند که به دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مشرف شوند.

سپس برادر شهید والامقام ضمن قدردانی از اقدام زیبای خادمیاران رضوی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، با بیان خاطراتی از برادر شهیدش گفت: او خیلی فروتن بود، درانجام کارها و کمک به مادرم پیشتاز بود، خیلی هوای مادرم را داشت، حتی زمانی که کار می کرد دستمزدش را به مادرم می داد، نزد دوستانش به خوش اخلاقی مشهور بود، به ادامه تحصیل اهتمام ویژه داشت حتی در آزمون سراسری شرکت کرد اما عاقبت در دانشگاه شهادت پذیرفته شد، خوشا به حالش.

مدیحه سرایی و اقامه روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید بود.

دانشجوی شهید دفاع مقدس محمد شیخ علیشاهی متولد سال ۱۳۴۶ در تاریخ ۱۳۶۵/۱۱/۷ در منطقه شلمچه، عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد. مزار شهید در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان شهریار قرار دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد حقی گزارشگر

  • ×

    با ما در ارتباط باشید