» اجتماعی » قدرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهتمام اصحاب رسانه استان البرز
اجتماعی - اخبار جدید - البرز - جدیدترین اخبار - دولت - صفحه اصلی - فرهنگی - مناسبت ها

قدرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهتمام اصحاب رسانه استان البرز

۱۹ آذر ۰۲ 6۰89

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز از همدلی و همراهی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، خانه مطبوعات استان ، بسیج رسانه استان ، مدیران اصحاب رسانه ، فعالان فضای مجازی ، مدیران نشریات ، پایگاه های خبری خبرنگاران ، عکاسان تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز سعید جابری انصاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در البرز از رضایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، عباس زاده مدیر عامل خانه مطبوعات استان ، نوروزی فر رئیس بسیج رسانه استان ، مدیران و سرپرستان جراید و نشریات سراسری و محلی استان ، خبرنگاران و عکاسان تشکر و قدردانی نمود.
 متن پیام” سعید جابری انصاری ” بشرح ذیل می باشد :
بی شک نقش اصحاب حرفه ای ، بی ادعا و پاکدست رسانه در تحولات و رویدادهای اجتماعی و خلق حماسه‌های ملی و سیاسی ، بی بدیل است و این فرهیختگان قلم بدست در عرصه های گوناگون با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ ناپذیر همواره حق مطلب را ادا کرده‌اند.
وی افزود : حضور و مشارکت پرشور و صمیمی مردم استان در استقبال باشکوه از رییس جمهور انقلابی و مردمی و هیات دولت تلاشگر و ساعی در سفر به استان قطب علم و فن آوری و شهید پرور البرز ، به‌ عنوان برگ زرین دیگری از حماسه آفرینی ملت بزرگ و همیشه در صحنه این استان در تقویم جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد که این امر مرهون هدایت های عالمانه حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان ، تلاش های جهادی و شبانه روزی دکتر عبداللهی استاندار البرز و مدیران دستگاه های اجرایی بوده است .
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز اضافه کرد: قلم را یارای ارج گذاری و توصیف مسئولیت سنگین ، سخت و رسالتی که بر عهده گرفته‌اید نیست ،  به پاس تلاش‌های صادقانه و کوشش بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی با همت والای شما در انعکاس اخبار، رویدادها و اطلاعات مربوط به سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان البرز در افتتاح پروژه های صنعتی ، تولیدی ، درمانی ،بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و . . . داشته اید ، بر خود فرض می دانم از همراهی ، مشارکت و عزم تمام مدیران و خبرنگاران رسانه‌های استان ، اعم از  خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها ، نشریات، سایت‌ها ، پایگاه‌های خبری و فعالان فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.
جابری انصاری افزود: سعادت و موفقیت شما را در سایه الطاف ایزد منان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و استان البرز آرزومندم  و بر این باورم که با همین حضور صادقانه، آگاهانه و مطالبه گری مستمر، گذر از معضل ها و مشکلات  استان یک موضوع قطعی است‌.
وی اظهار داشت : همچنین از تمام همکاران پرتلاش و کاربلدم در اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که در چند روز ‌ گذشته به‌ صورت شبانه‌روزی برای برقراری مقدمات رسانه‌ای و غیر رسانه ای سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت و پوشش ابعاد متعدد این سفر تلاش کردند که بخش عمده آن اقدامات و تبلیغات محیطی و هماهنگی برنامه ها بود، سپاسگزارم؛ بویژه اینکه همچنان ماموریت تولیدات رسانه ای درباره دستاوردهای این سفر ادامه دارد که با کمک خبرنگاران حرفه ای و پاکدست استان شاهد یک اطلاع رسانی درست و شایسته از خدمات و اقدامات کم نظیر دولت خدمتگزار در استان مقاوم و شهید پرور البرز می باشیم .
لازم بذکر است ریاست محترم جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در دومین سفر به استان البرز ، روز جمعه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ مهمان مردم خوب و فهیم استان البرز بودند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید