» اخبار جدید » ماحقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست

ماحقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند

۳ آذر ۰۲ 1۰51

امیرحسین عصاریان در واکنش به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور  و تئویت مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر فرزانه انقلاب در پاسخ به سخنان وی؛ نوشت: توئیت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر فرزانه انقلاب درست و بسیار سنجیده بود و جای دست مریزاد بسیار دارد اما به نظر این حقیر دولت باید مطیع رهبری در حل مشکلات مردم باشد نه نوکر ، و اگر همه مسئولان به مانند سردار شهیدمان حاج قاسم سلیمانی مطیع اوامر رهبر فرزانه انقلاب بودند امروز وضعیت اقتصادی کشورمان نیز  به مانند اقتدارمان در صنایع نظامی باعث خشنودی ایشان می بود و دیگر هیچ گزندی متوجه ادامه راه انقلابمان نمی شد پس بیایییم با تاسی به فرامین و منویات معظم له کشور و مردم مان را از گزند هر آسیبی در امان نگه داریم و مسئولان عزیز ما باید بدانند که باید اطاعت نمود نه نوکری؟

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس جمهوری که گفته بود دولت، نوکر ولایت است، با انتشار توئیتی نوشت: ماحقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.

به گزارش «بهارستان آنلاین» ؛ مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان اخیر معاون اجرایی رئیس جمهوری که گفته بود دولت، نوکر ولایت است، با انتشار توئیتی نوشت: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسئولان، خدمت است. ما نوکر و خدمت گزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معین کرده است. ماحقی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.

انتهای پیام/

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید