» اجتماعی » محرومیت زدایی و امداد رسانی در قرارگاه ابا صالح المهدی
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - جوانان - صفحه اصلی

محرومیت زدایی و امداد رسانی در قرارگاه ابا صالح المهدی

۱ اسفند ۰۲ 1۰50

«محسن امرایی» معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج)سادات در کشور بیان کرد: حسب رهنمودهای مقام معظم‌رهبری امام خامنه ای مدظله‌العالی در خصوص همیاری مردم با هم و امداد رسانی به قشر محروم جامعه این قرارگاه با جامعه هدف مؤثر ازجمله امدادجویان کمیته امداد و بهزیستی و ایثارگران مؤثر در جامعه هدف برای بهبود وضعیت زندگی در جامعه هدف این مجمع قرار دارد، با برنامه ریزی‌های انجام شده در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها و تشکیل تیم های تخصصی در حوزه های مختلف بخصوص تیم های تخصصی گروه ساختمان و ساخت سازه و استفاده از تکنولوژی‌های نو در بحث بتن و دیوارهای پیش‌ساخته جهت بالا بردن راندمان کاری و مقاوم‌سازی و سبک‌سازی این سازه‌ها قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات آمادگی خود را برای حمایت از سیاست های دولت انقلابی قوی در بخش نهضت ملی مسکن و حمایت از مصرف کننده را اعلام می‌دارد.تا انشالله با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم تعهدات دولت قوی را به سرانجام برسانیم .

وی ادامه داد: همچنین این قرارگاه بر خود لازم می‌داند که به حمایت از شعارهای دولت مردمی و قوی در راستای بهبود زندگی گروه‌های هدف گام‌های مؤثر بردارد و با سرمایه‌گذاری خیرین عضو این قرارگاه مشکلات مالی پیمانکاران و سایر بخش‌ها را رفع کرده است.

امرایی تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی ‌های نوین در ساختمان‌‌سازی باعث افزایش بهره‌ وری این صنعت به میزان ۳۰ الی ۴۵ درصد شده است که آمار بسیار چشمگیری است. این تکنولوژی کمک می‌ کند که کیفیت مصالح و مواد استفاده شده در ساخت ‌و ساز پیش‌‌بینی شود و بهترین‌‌ها برای کار مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از تکنولوژی‌‌های نوین ساختمانی باعث عدم هدر رفت منابع طبیعی می‌‌شود و به همین جهت از سوی نهادهای مختلف مورد پسند واقع شده است. نقش مصالح ساختمانی در مصرف انرژی بسیار پررنگ بوده و بایستی به آن توجه شود. تکنولوژی نوین و ماشینی در صنعت ساختمان‌ سازی باعث بهبود کیفیت، افزایش سرعت کار، صرفه‌‌جویی در هزینه ‌ها و غیره می‌ شود. شبیه ‌سازی الکترونیکی که یکی از همین تکنولوژی‌ ها است باعث بهبود عملیات، افزایش ایمنی و کیفیت، کم کردن هزینه ‌ها و غیره می ‌شود.در مورد زنجیره تأمین مصالح با تشکیل یک کارگروه قوی برای کاهش هزینه‌ها مشکل این بخش هم تا حد زیادی رفع گردیده است. همه این تکنولوژی‌ها در ساختمان‌سازی برای بهبود شرایط کار، افزایش کارایی، بهبود سلامت، ایمنی کارکنان و بسیاری از موارد دیگر طراحی‌شده‌اند.

وی افزود: مجمع جهانی سادات و قرارگاه اباصالح المهدی(عج) سادات در استان ها با بسیج گروه‌های ۵ هزار نفری سادات در زمینه‌های مختلف فنی مهندس و فناوری‌های نوین ساختمانی، آمادگی همکاری در این برنامه ملی را اعلام می‌دارد .

معاون اقتصادی قرارگاه اباصالح المهدی(عج)سادات در کشور خاطرنشان کرد: این مجمع با حضور جوانان انقلابی سادات به فرمان زعیم سادات حضرت آیت الله امام خامنه ای آمادگی خود را جهت برگزاری انتخابات پرشور در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران بر خود واجب کفایی می‌داند که جوانان و مردم جامعه را برای برگزاری انتخابات پرشور تر دعوت نماید تا بتوان با انتخاب مجلسی انقلابی تر و قوی تر برای حل مشکلات بر سر راه زندگی مردم گامی بردارد .

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید