» سیاست » آیت الله علیرضا اعرافی » مدیر حوزه علمیه سراسر کشور پیگیر پرونده شهادت حجت الاسلام اعتبار شد/شهادت در محراب آرزوی روحانیت است
آیت الله علیرضا اعرافی - جدیدترین اخبار - دولت - سیاسی - قم

مدیر حوزه علمیه سراسر کشور پیگیر پرونده شهادت حجت الاسلام اعتبار شد/شهادت در محراب آرزوی روحانیت است

۱ مهر ۰۲ 0۰38

حضرت آیت الله اعرافی در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه زنجان پیگیر پرونده شهادت حجت الاسلام حجت اعتبار شد.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین علی سپهری مدیر حوز علمیه استان زنجان با تسلیت شهادت حجت الاسلام حجت اعتبار، بر ضرورت پیگیری پرونده این شهید عزیز و والامقام تاکید کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید حجت الاسلام اعتبار و اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قیدار، به مدیر حوزه علمیه استان زنجان مأموریت داد تا حصول نتیجه نهایی و برخورد قاطع با عامل یا عاملان و مسببان این حادثه تلخ و دردناک، پرونده شهادت مدیر حوزه علمیه قیدار را پیگیری کند.

شهادت در محراب آرزوی روحانیت است

حضرت آیت الله اعرافی پیش از این هم در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام حجت اعتبار آورده بود:

انا لله و انا الیه راجعون
شهادت دانشور فرهیخته و روحانی پرتلاش حجت الاسلام و المسلمین آقای حجت اعتبار (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأسف و تأثر گردید.

بدون تردید این آخرین باری نخواهد بود که یکی از مرزبانان دین و مکتب در محراب عبادت به خون خود غلطیده و وصول به این مقام از آرزوهای قلبی و افتخارات همه مجاهدان راستین راه دین الهی است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همسر صبور و فرزندان داغدار و دوستان و آشنایان این عزیز سفر کرده، از درگاه باریتعالی برای ایشان باریابی به مقام رضوان الهی و همنشینی با اولیا و صالحان و برای بازماندگان، سلامتی، عزت و شکیبایی خواستارم.

برخورد قاطع و بازدارنده از تکرار این حوادث توسط مسئولین نیز مورد انتظار و تاکید می باشد.

انتهای پیام /

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید