» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » مراسم افطاری خادمیاران شمس الشموس منطقه هجده از دختران نخبه قرآنی در مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) 
کانون های خدمت رضوی استان تهران

مراسم افطاری خادمیاران شمس الشموس منطقه هجده از دختران نخبه قرآنی در مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) 

۲۲ فروردین ۰۳ 0۰23

خادمیاران رضوی منطقه هجده باکمک خیرین و بانیان، نوزدهمین سفره‌ افطار خود را در مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) گستراندند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون‌های ‌ خدمت رضوی منطقه هجده در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان در مدرسه خدیجه کبری(س) نوزدهمین سفره افطاری خود را پهن کرده و از دویست نفر روزه دار که همگی از دختران نخبه قرآنی منطقه هجده بوده اند، پذیرایی کردند.

سید رضا منصوری پور مقدم جانشین کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده ضمن اعلام این خبر گفت: این سنت حسنه هر ساله در سطح منطقه به صورت افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما به همراه شام از روزه‌داران پذیرای می‌شود و امسال نیز این سنت تا از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز اجرا شده است.

وی تصریح کرد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری که با کمک مردم و خیرین تامین شده است، دویست میلیون ریال می باشد و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده می باشد.

جانشین کانون خدمت منطقه هجده در انتها افزود: از دیگر برنامه های کانون‌های خدمت رضوی منطقه هجده در این ضیافت می توان به جز خوانی، قرائت قرآن و همچنین تقدیر از چهار روزه اولی اشاره کرد.

انتهای پیام/ خبرنگار علی نبوی راد

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید