» اخبار جدید » مراسم روز بزرگداشت شهدا در کنار شهید گمنام
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مراسم روز بزرگداشت شهدا در کنار شهید گمنام

۲۲ اسفند ۰۱ 0۰33

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵ تهران با تبریک روز گرامیداشت شهدا گفت: پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داشته به برکت خون شهدا بوده و امنیت و استقلال کشور مدیون خون شهدای گرانقدر است.

وی بیان کرد: مراسم بزرگداشت روز شهدا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری نوجوان شروع شد و در ادامه سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و همخوانی خادمیاران و حاضران به صورت ایستاده که غرور و استقامت را تداعی می کرد اجرا شد. سپس استقبال از شهید گمنام ۱۸ ساله که در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود با حضور خادمیاران و در معیت پرچم متبرک رضوی با فضایی معنوی برگزار شد.

جان نثار خاطر نشان کرد: در این مراسم معنوی و متبرک تعدادی از مدیران ارشد استان و منطقه ۵ تهران از جمله، مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، فرمانده پایگاه عمار یاسر غرب استان تهران، مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران منطقه پنج، خواهر شهید جهان آرا و شهردار منطقه ۵ حضور داشتند.

در ادامه برنامه نماهنگ زیبایی توسط اسماعیل بری اجرا و نظری نیا مجری برنامه، قطعه احساسی و پر شوری را دکلمه کرد.

اسحاق کریمی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران در سخنانی خاطر نشان کرد: روز شهید، روزی است که مقاومت و رشادت شهدا در برابر استکبار جهانی، اسرائیل غاصب، ثبات، امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آورد.

وی گفت: شهدا در حفظ پرچم و نظام جمهوری اسلامی از جان با ارزش خود گذشتند و خون شهدا در جنگی که ۴۲ کشور حامی کشور عراق بود، باعث پیروزی کشور شد.

در انتهای مراسم گروه تواشیح شمس الهدی قطعه ای را اجرا کرد و شهید گمنام روی دوش دانش آموزان نوجوان بدرقه شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید