» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » مراسم هیئت خدام الرضا (ع) در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

مراسم هیئت خدام الرضا (ع) در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

۲۵ آبان ۰۲ 0۰228

 

در چهارشنبه های امام رضایی مراسمی به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب الحورا (س) توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش آسمانی نیوز، مراسم هیئت خدام الرضا علیه السلام در شهرستان اسلامشهر به مناسبت ایام میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها برگزار شد که با قرائت چند آیه از کلام الله مجید، زیارت امین الله و پخش صلوات خاصه مزین شد.

در این مراسم اهالی محترم محله ی نواب اسلامشهر در قالب کانون های محله ای در کنار خادمیاران و یاوران رضوی حضور داشتند.

احمد صفری ذاکر اهل بیت علیهم السلام با مدح حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف و حضرت زینب(س) مرثیه سرایی کرد.

در ادامه ولی الله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ضمن خوشامد گویی به اهالی محله و زیارت قبولی بعد از زیارت امین الله گفت همانطور که در حکم رهبری در انتصاب تولیت آستان رضوی آمده، هدف گسترش فضای خادم مقطوع در سراسر کشور است یعنی نه خدمت در محضر آقا نه زیارت بسنده نمی شود، هر کجا قدمی در کنار نام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) برداشته شود،خدمت در محضر ایشان محسوب می شود.

وی با اشاره به فلسفه ی برپایی چهارشنبه های امام رضایی هیئت خادم الرضا(ع)، پخش شدن عطر و بوی حضرت رضا در سطح شهر است، از اهالی خواست در مساجد و حسینیه ها، کانون های محله ای را تشکیل دهند و در هر مقام و منصب و شغلی هستند در انجام امور خیر در چهارشنبه ها منتسب به حضرت رضا (ع) اهتمام ورزند.

در بین دو نماز مغرب و عشا، روایتگری راوی جبهه محور مقاومت سید رحیم هاشمی جویباری با نقل قول صحبت های مقام معظم رهبری که ۲۵ سال دیگر اسراییل نخواهد بود و فلسطین را فلسطینیان آزاد می کنند … دلیل اینکه چرا از گروه های حماس، جهاد و… باید حمایت کنیم ؟ این است که هر گاه ندای مظلومانه ی هر مسلمانی به گوش برسد را با توجه به شریعت مان، خارج از آنچه که فکر می کنیم از آنها حمایت کنیم.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام./

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید