» اجتماعی » مردم ایران برنده انتخابات هستند
اجتماعی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - حقوقی و قضائی - خیریه - شهروند خبرنگار - صفحه اصلی - علم و فناوری

مردم ایران برنده انتخابات هستند

۶ اسفند ۰۲ 3۰59

رئیس ستاد انتخابات مجمع جهانی سادات با بیان اینکه بازنده انتخابات قطعاً استکبار جهانی است، گفت: هفته آینده مردم ایران برنده انتخابات خواهند بود.

سید رضا بابک با بیان اینکه بازنده انتخابات قطعاً استکبار جهانی است، افزود: مردم با حضور در پای صندوقهای رأی امیدهای مستضعفین جهان را زنده نگه خواهند داشت.
رئیس ستاد انتخابات مجمع جهانی سادات بیان کرد: به جرأت می‌شود گفت که یکی از مهمترین میدان‌هایی که مردم داخل کشور ما می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند و در حکمرانی که در کشور وجود دارد مشارکت بکنند بحث انتخابات است.
وی با بیان اینکه با بیش از ۴۴ سال که از انقلاب گذشته، بیش از ۴۰ انتخابات داخل کشور برگزار شده است افزود: حدوداً می‌شود گفت به طور میانگین سالی یک انتخابات در کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: این نشان دهنده‌ی اهمیت نقش مردم در تصمیم گیری های اساسی و مهم در کشور است، نقشی که در واقع مردم در سیاست‌گذاری ها، اداره کشور و حکم رانی بهتر در کشور را دارند.
وی اضافه کرد: نکته‌ای که در اینجا وجود دارد به هر حال همانطور که در کشورهای دیگر مردم با مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مواجه هستند در کشور ما هم ممکن است این مشکلات در واقع باعث شود که بعضاً برخی از مردم با دلسردی‌هایی مواجه شوند و خیلی انگیزه‌ای برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات مجمع جهانی سادات تصریح کرد: سوال اصلی این است که اگر مشکلی وجود داشته باشد و من در انتخابات شرکت نکنم، آیا این باعث می‌شود که آن مشکلات برطرف شود؟ دقیقاً پاسخ منفی هست یعنی من اگر در انتخابات شرکت نکنم قطعاً تأثیری در کاهش مشکلات نخواهد داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید