» استان ها » آذربایجان غربی » مشارکت حداکثری باید مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو باشد
آذربایجان غربی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی

مشارکت حداکثری باید مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو باشد

۱۷ خرداد ۰۲ 2۰61

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره چهار نکته کلیدی “مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت” سخنان رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات ایشان در ابتدای سال جاری در مشهد مقدس گفت: الحمدلله رب العالمین رهبر معظم انقلاب، انسان بسیار نکته‌سنجی هستند و ایشان در مواقع حساس وارد می‌شوند و فرمایشاتی می فرمایند.
مسئولین محترم و مردم عزیز باید به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک بگویند. البته تا به امروز لبیک گفته اند. چه بسا در راهپیمایی های ۲۲ بهمن، روز قدس، و … شرکت نموده و به ندای رهبری لبیک گفته اند لذا باید ببینیم که آیا مسئولین  ما هم به این ندای رهبری لبیک خواهند گفت؟

نادر قاضی پور نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آسمانی نیوز با تاکید بر اینکه باید منتظر باشیم و ببینیم آیا فرمایشات و تاکیدات  مقام معظم رهبری، فقط برای مردم است یا برای مسئولین هم هست؟خاطرنشان کرد:  شایسته است که مسئولین بیشتر از مردم به ندای رهبر فرزانه لبیک بگویند.
وی درباره برگزاری انتخابات اسفند مجلس شورای اسلامی گفت : در بحث انتخابات، اینکه ۱۹ آذرماه ثبت نام صورت خواهد گرفت و بسیاری از کاندیداهایی که رای آوردند در حالت شک و تردید هستند برای آمدن یا نیامدن؛ برای تایید شدن یا نشدن لذا به اعتقاد بنده  مردم عزیز کشورمان بر این مبنا، برای مشارکتشان در انتخابات آتی تصمیم‌گیری می‌کنند که آیا مشارکت بالا خواهد بود یا خیر؟

این فعال سیاسی با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در ایندوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ گفت: این نظام برای مردم است! و می بایست از تمام مردم دعوت نماییم تا در یک رقابت سالم،  در انتخابات حضوری فعال و پرشور داشته باشند و همه ما باید بدانیم که مشارکت حداکثری باید مولفه اصلی در برگزاری انتخابات پیش رو باشد و
اینکه عده ای مانع شوند و فقط افراد خاص کاندید شوند، به ضرر نظام خواهد بود و مشارکت حداقلی را شاهد خواهیم بود لذا بهتر است مجلس آینده تلفیقی از همه طیف‌ها ، اقشار و گروه های سیاسی باشد.

قاضی پور درباره فضای سیاسی کشور در چند ماه باقی مانده به انتخابات ؛ گفت: فعلا  فضای سیاسی کشور یخ بسته است! لذا باید یخ ها را شکست و آن را تبدیل به آب کنیم تا انشالله فضای انتخابات باعث شود تا همه مردم  پای کار بیایند و وارد صحنه شوند البته در حال حاضر معیشت مردم، گرانی و تورم  و بیکاری جوانان مشکلات بسیاری ایجاد کرده است که انشالله تا زمان انتخابات شاهد وضعیت اقتصادی بهتری در کشور باشیم.

نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره حضور چهره های با تجربه در مجلس آینده ؛ گفت: به نظر بنده هر چقدر انسان های بزرگ و رجال سیاسی در مجلس حضور داشته باشند، به نفع نظام است. همگی باید در انتخابات شرکت کنند؛ با کناره گیری کار به جایی نمی رسد. همگی باید وارد گود شوند و رقابت صورت گیرد.
افرادی که مردم به آنان رای می دهند، باید تلاش کنند. بقیه افراد نیز باید به آنان تبریک گفته و کمک کنند تا موفق باشند.هر چقدر که رجال سیاسی، وزرای سابق، نمایندگان سابق و ادوار و بزرگان مملکت و نظام وارد صحنه انتخابات شوند، این امر خیلی برای آینده کشور است امروز کشور درگیر گره های مختلفی در حوزه معیشت، اشتغال، مسکن و …است لذا  برای گره گشایی از این مشکلات به ترکیبی از مدیران جوان و تجربه مدیران با سابقه، نیازمند هستیم.

 قاضی پور در پایان در پاسخ به این پرسش که با توجه به حمایت های مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم، شما تا چه اندازه این مجلس را موفق می دانید؟ و آیا این مجلس واقعا شاخصه های انقلابی داشته است یا خیر ؛ گفت:  به هر شکل، رهبر فرزانه انقلاب از تمامی دولت‌ها و مجلس هایی که تا کنون شکل گرفته اند حمایت کرده تا آنها با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند. مجلس یازدهم نیز به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب باید مجلسی انقلابی و جهادی باشد تا با رویکرد جهادی و انقلابیشان به فرمایش رهبر فرزانه لبیک بگویند؛ ولی به نظر بنده قدری از شاخصه های انقلابی به دور هستند و مقام معظم رهبری به عمد این مجلس را جهادی و انقلابی نامیده تا آنان در آن شاخصه ها باقی بمانند.

انتهای پیام/

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید