» اخبار جدید » میزبانی و پذیرایی خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران از روزه‌داران و بازدیدکنندگان برج میلاد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

میزبانی و پذیرایی خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران از روزه‌داران و بازدیدکنندگان برج میلاد

۲۶ فروردین ۰۱ 0۰12

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه هشت تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان، در شب نهم این ماه پرفضیلت با حضور در چایخانه حضرت رضا(ع) در برج میلاد تهران به میزبانی و پذیرایی از روزه‌داران تهرانی پرداختند.

هشتمین شب از ویژه‌ برنامه «ماه بهشت» با عنایت امام رئوف و حضور ۶۰ خادمیار منطقه هشت تهران در قالب کانون‌های مختلف قرآن، مشاوره خانواده-کودک و نوجوان، سلامت، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و اشتغال، زیارت، رسانه و فضای مجازی برگزار شد که با شور و استقبال بسیاری از مومنان روزه‌دار و بازدیدکنندگان از این مجموعه فرهنگی تفریحی مواجه شد.

در این ویژه برنامه توزیع افطاری ساده بین روزه‌داران، پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، آیین پرچم‌گردانی پرچم حرم رضوی، اجرای چند سرود امام رضایی توسط گروهی از نوجوانان در حریم چایخانه انجام شد که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.

در این شب به لطف حضرت شمس الشموس، از زمان افطار تا آخرین ساعات روز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ بیش از هزار ظرف آش، بسته افطاری و چای بین روزه‌داران و مراجعه‌کنندگان توزیع شد.

گفتنی است، این ویژه‌برنامه در قالب چایخانه حضرت رضا(ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و برج میلاد اجرا شده و خادمیاران رضوی با کمک خیرین، با افطاری ساده از روزه‌داران و بازدیدکنندگان پذیرایی بعمل می‌آورند.

علاوه بر این غرفه‌های میزخدمت رضوی شامل مشاوره حقوقی و مددکاری، قرآنی، کارآفرینی و اشتغال، هنر و محصولات فرهنگی، بانوان و خانواده، تبلیغی، وقف و نذر و درمان و سلامت توسط خادمیاران رضوی مناطق و شهرستان‌ها برپا شده و پاسخگویی به سوالات شرعی و کار با کودک در غرفه مهدالرضا بخش دیگری از این برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم و نماز جماعت، خطاطی و تولید آثار هنری از آیات و اسماء‌الحسنی و اهدای تبرکات بخش دیگری از این برنامه‌هاست که تا شب‌ قدر ادامه دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید