» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » “نشست صمیمانه مسئولان ستادی و کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران با خیرین، فعالان فرهنگی و قرآنی منطقه”
کانون های خدمت رضوی استان تهران

“نشست صمیمانه مسئولان ستادی و کانون های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران با خیرین، فعالان فرهنگی و قرآنی منطقه”

۴ اردیبهشت ۰۳ 1۰19

در یک نشست صمیمی و معنوی، مسئولان ستادی و کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۹ تهران با حضور خیرین، فعالان فرهنگی و قرآنی منطقه، در جهت هم اندیشی، تبادل نظر و تعامل بیشتر گرد هم آمدند.

به گزارش آسمانی نیوز، در این نشست مسئولان ستادی و کانون‌های خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با حضور خیرین، فعالان فرهنگی و قرآنی منطقه، به برنامه‌ریزی و تبادل نظر درباره موضوعاتی از جمله برنامه‌های دهه کرامت پرداختند. این جلسه با هدف ارتقای کیفیت و اثربخشی برنامه‌های مذهبی و اجتماعی در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ایام دهه مبارک کرامت برگزار شد. شرکت‌کنندگان با تبادل نظر و ارائه پیشنهادات، به بهره‌گیری بهینه از منابع و توانمندی‌های موجود در سطح منطقه برای اجرای موفق برنامه‌های دهه کرامت پرداختند.

صادق نوران دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، طی سخنانی ضمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر منطقه و تشکر از حضور شرکت کنندگان در جلسه، تاکید ویژه ای نسبت به برگزاری باشکوه تر برنامه های دهه کرامت داشت و عنوان کرد: برای برگزاری دهه کرامت باید از ظرفیت ها و توانایی های بالقوه موجود در منطقه استفاده شود تا بتوانیم برنامه امسال را نسبت به سالهای گذشته بهتر و شایسته تربرگزار کنیم.
وی افزود، مسئولان کانون ها برای افزایش فعالیت ها در حوزه شرح وظایف محوله از سوی آستان قدس، تلاش کنند از ظرفیت ها و تخصص های خادمیاران و یاوران رضوی مرتبط با حوزه کاری بهره لازم را ببرند. برای ترویج فرهنگ امام رضایی نهایت تلاش شایسته را داشته باشیم تا عاشقان و مریدان آن امام رئوف بتوانند از خدمات ویژه آستان قدس رضوی برخوردار شوند.

شایان ذکر است در این جلسه تعدادی از فعالان فرهنگی، قرآنی، مسئولان کانون ها و خیرین محترم به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای تعامل بیشتر و اجرای بهتر فعالیت های کانون های خدمت رضوی منطقه پرداختند.

انتهای پیام / خبرنگار محمود کیانی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید