» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » نماز عید بندگی با طعم چای حضرت رضا در شهرستان قرچک همراه شد 
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

نماز عید بندگی با طعم چای حضرت رضا در شهرستان قرچک همراه شد 

۲۲ فروردین ۰۳ 0۰34

کانون خدمت رضوی در روز عید سعید فطر همزمان با برگزاری نماز عید در مصلی شهرستان قرچک چایخانه حضرتی بر پا کرد.

به گزارش آسمانی نیوز، پس از یک ماه عبادت و روزه داری در روز عید سعید فطر در شهرستان قرچک همزمان با برگزاری نماز عید، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک با برپایی چایخانه حضرتی از نمازگزاران با چای و کیک پذیرایی کردند و حال و هوای صحن کوثر آستان قدس رضوی را برای اهالی قرچک تداعی کردند.

در ابتدای صبح خادمیاران با قرائت صلوات خاصه، از امام رئوف اذن خدمت گرفته و مشغول پذیرایی از نمازگزاران شدند.

شایان ذکر است تعداد ۳۵۰۰ عدد کیک یزدی و چای در چایخانه توزیع شد.

در حاشیه نماز عید فطر از افراد منتخب و برنده مسابقات فرهنگی که بصورت هفتگی توسط کانون رسانه و فضای مجازی از طریق کانال امام رضایی های شهرستان قرچک برگزار شده بود تقدیر و جوایزشان تقدیم شد.

رضا کریمیان ناظر کانون رسانه و فضای مجازی با تبریک عید فطر عنوان داشت: با ابتکار اعضای کانون خبر و رسانه رضوی مسابقه عکس روزه اولی ها برگزار شد و خانم یگانه قربانی طبق قرعه کشی برنده این مسابقه شد.

وی ادامه داد: مسابقه فرهنگی هم توسط تیم فضای مجازی برای مدت ۵ هفته با موضوعات اعتقادی و فرهنگی طراحی شده بود که با ارسال یک کلیپ در فضای مجازی برای مخاطبین و طرح ۸ سوال بصورت تستی برگزار شد و از بین شرکت کنندگانی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح داده بودند به قید قرعه یک نفر انتخاب شد.

کریمیان به اسامی برندگان مسابقه اشاره کرد:

آسیه مظفرنیا، یلدا نوجوان، لیلا نوروزی، ناهید امیری، قاسم نژادنجف

وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین بودجه و هزینه جوایز، امیدواریم که این مسابقات طبق روال بصورت هفتگی برای مخاطبین برگزار شود.

 

انتهای پیام / خبرنگار رضا کریمیان

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید