» جدیدترین اخبار » هدیه خاص خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران به مهدی موعود(عج)
جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

هدیه خاص خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران به مهدی موعود(عج)

۵ اسفند ۰۲ 2۰48

 

خادمیاران کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران سهم کوچکی در شادباش این روز ایفا کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون رسانه و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه۵ تهران، با تهیه کلیپ، خدمتی خاص را در سالروز خجسته میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)ثبت کردند.

تولید محتواهای کانون رسانه از بهمن ماه سال گذشته کلید خورده و تا امسال بیش از ۷۵ کلیپ، تیزر مناسبتی(میلاد،شهادت ائمه اطهار(ع)، شهدا) آموزشی، برنامه‌های سایر کانون‌ها تهیه و منتشر شده است.

کلیپهایی که نویسنده، صداپیشه، تدوینگر همگی خادمیار و از استادان حوزه رسانه هستند.

گوشه ای از صحبت خادمیاری که از ائمه اطهار(ع) می نویسد و به قول خودش کاتب است نه نویسنده!

در تمام عمر چشمها و گوشهایم از شنیدن صدای چهارده معصوم محروم بوده و فقط عشقی از ائمه اطهار(ع) در قلبم رخنه کرده، در حال حاضر برای ائمه چهل نوشته و ۱۱۰ متن کوتاه با عنوان چهارشنبه های امام رضایی دارم که اکثر آنها با مدد ثامن الحجج(ع) و خادمیاران رسانه تبدیل به کلیپ و عکس نوشته شده است، برای هرنوشته بعد از جاری کردن نام پروردگار متعال بر زبانم و درخواست کمک از ائمه اطهار(ع)، بعد از مطالعه نوشتن را آغاز می کنم ولی خروجی نشان دهنده این است که نویسنده شخص دیگری است ….

روی هر متن تعصب و وسواس خاصی داشته و بعد از بی نقص بودن کار و به نحو احسن انجام شدن خدمت توسط اساتید صدا و تدوین، آرامش خاصی نصیبم می شود و انشالله مورد رضایت امام رئوف باشد، بر دلهای عاشقان بنشیند و این جزو بالاترین افتخار برای خادمی دور افتاده از معشوق است‌….

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید