» اجتماعی » هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.
اجتماعی - اخبار جدید - استان ها - استانها - البرز - جدیدترین اخبار - خانه و خانواده - صفحه اصلی - فرهنگی - فرهنگی، هنری - فرهنگی،هنری

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

۳۱ مرداد ۰۲ 1۰92

آسمانی نیوز:به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت:
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء فرهنگ و هنر و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور است . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه فرهنگ و هنر و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان به ویژه جناب آقای دکتر عبدالهی استاندار محبوب استان البرز و کارمندان خدوم و متعهد و همکاران خود در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مجید خانجانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید