» اخبار جدید » همایش خانواده های دوستدار جمعیت درمنطقه ۴ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

همایش خانواده های دوستدار جمعیت درمنطقه ۴ تهران

۲ خرداد ۰۱ 1۰39

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،در هفته ملی جمعیت اجتماع باشکوه خانواده های دوستدار جمعیت، به همت خادمیاران رضوی کانون بانوتن و خانواده منطقه۴تهران، در سرای محله جوادیه تهرانپارس برگزار شد .

در این همایش که در راستای ابلاغیه خدمت رضوی استان تهران، با شعار فرزندان سرمایه های زندگی و با هدف ایجاد انگیزه برای مادران برگزار شد،جمعی از مادران ساکن در منطقه ۴ تهران، سرکار خانم انتظاری از اساتید حوزه و دانشگاه در باب فرزندآوری و نقش مادران در افزایش جمعیت و راهکارهای رفع موانع پیش روی ازدیاد جمعیت سخنرانی و  مطالب علمی و ارزنده ای را ارایه کرد.

با توجه به اینکه در حاشیه این همایش فرزندان مادران شرکت کننده در مراسم در مهد کودک سرای محله در فضایی امن و مناسب  نگهداری می شدند، مادران با آرامش خاطر و با فراغ بال در مباحث مطرح شده در همایش شرکت کرده و از مطالب ارائه شده بهره مند  شدند.

در پایان این همایش  که با اجرای مجری مجرب و با حال و هوای امام رضایی برگزار شد،از مادران جوان داری ۳ فرزند تقدیر به عمل آمد و با پذیرایی از حضار به پایان رسید.

قابل ذکر است که در انتهای مراسم و با توجه به استقبال پرشور  مادران از مطالب ارائه شده مقرر شد که کلاس های سبک زندگی اسلامی در سرای محله برگزار شود و این مسیر ارزشمند در جهت رسیدن به خانواده های موفق مسلمان ادامه پیدا کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید