» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » پایان چشم‌انتظاری یک خانواده با گلریزان خادمیاران امام رئوف(ع) در مناطق ۱۴ و ۱۸
کانون های خدمت رضوی استان تهران

پایان چشم‌انتظاری یک خانواده با گلریزان خادمیاران امام رئوف(ع) در مناطق ۱۴ و ۱۸

۲۹ اسفند ۰۲ 2۰26

کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و ۱۸ در یک اقدام مشترک و با همدلی و همیاری خود به یک زندانی جرایم غیر عمد مالی حلاوت بازگشت به کانون خانواده را هدیه دادند.

به گزارش آسمانی نیوز، مهدی روغنی مسئول کانون وقف و نذر منطقه ۱۴ در خبری اعلام کرد: در بهار قرآن و در آستانه بهار طبیعت و سال نو خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ و ۱۸ با همت خود در مدت بسیار اندکی بدهی یک زندانی آبرومند را فراهم کردند تا سال جدید را در کنار خانواده خود سپری کند.

روغنی با اشاره به نحوه شناسایی این زندانی گفت: با پیگیری‌های کانون حقوقی استان تهران پرونده یک‌ معسر مالی، که به دلیل بدهی حدود ۲ هفته در زندان به سر برده بود، بررسی و جهت اقدام به کانون حقوقی منطقه ۱۴ ابلاغ شد و بلافاصله اقدامات لازم برای آزادسازی وی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظم بدهی این شخص با همیاری خیرین کانون حقوقی منطقه ۱۸ و کانون‌های وقف و نذر و زیارت منطقه ۱۴ تامین‌ شده، افزود: ۱۱۰میلیون ریال از سوی کانون حقوقی منطقه ۱۸ و ۵۵۰میلیون ریال از سوی خیرین کانون‌های زیارت و وقف و نذر و خادمیاران‌ سایر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۴ ظرف مدت دو روز جمع‌آوری و اهدا شد.

مسئول کانون وقف و نذر منطقه ۱۴ در پایان اظهار داشت: این عمل خیر و خداپسندانه خادمیاران حضرت ثامن الحجج(ع) در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز موجب بازگشت آرامش و شادی به یک خانواده شد که خداوند متعال را بابت این توفیق شکرگزاریم‌.

 

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید