» اخبار جدید » پذیرایی چایخانه امام رضا علیه السلام از روزه داران با همکاری خادمیاران منطقه ۱۳ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پذیرایی چایخانه امام رضا علیه السلام از روزه داران با همکاری خادمیاران منطقه ۱۳ تهران

۲۰ فروردین ۰۲ 2۰175

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در شب ولادت فرخنده سبط اکبر امام حسن مجتبی علیه السلام، خادمان و یاوران رضوی به همراه دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ١٣، معاون کانون های تخصصی و مسئول کانون عمومی در چایخانه امام رضا(ع) مستقر در محوطه برج میلاد با توزیع بسته های افطاری و چای تبرکی از روزه داران و شیفتگان امام مهربانی ها پذیرایی کردند.

همزمان با پذیرایی از حضار و توزیع چایی برنامه مدیحه سرائی مداحان اهل بیت(ع) و همخوانی صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اجرا شد که فضای معنوی چایخانه را دو چندان کرد و دل و جان مشتاقان امام رضا(ع) را به صحن و سرای رضوی پرواز داد.

همچنین ذاکر اهل بیت(ع) حاج نریمان پناهی میهمان ویژه برنامه با حضور در چایخانه امام رضا(ع) از خدام و یاوران رضوی تقدیر و تشکر نمود.

استقبال شیفتگان حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التحیه و الثناء با تبرک جویی از پرچم آستان قدس رضوی پایان بخش برنامه شب پانزدهم ماه مبارک رمضان در چایخانه امام رضا(ع) بود.

شایان ذکر است این چایخانه تا شب ٢۴ رمضان المبارک و نیز لیالی قدر از ساعت ١٨ تا ٢٠ پذیرای قدوم خواهران و برادران و عشاق آستان قدس رضوی خواهد بود.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید