» صفحه اصلی » پویش مژده بهار به نیت ۲شهید در منطقه ۱۵تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پویش مژده بهار به نیت ۲شهید در منطقه ۱۵تهران

۱۵ اسفند ۰۲ 0۰40

 

خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران ضمن دیدار با مادران شهدا ۲ اصله نهال به نیت شهیدان کاشتند .

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران در روز درخت کاری به دیدار ۲ مادر شهید رفتند و به نیت فرزندان شهیدشان دو اصله نهال کاشتند .

ضمن انجام این کار خدا پسندانه از مادران شهیدان محمدرضا محمدی و خسرو طالبی قدردانی و هدایای تبرکی اهدا شد .

نیلوفر صدری مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی گفت : در روز درختکاری به همراه خادمیاران به منزل شهید محمدرضا محمدی رفته و ضمن دیدار و تقدیر از مادر این شهید بزرگوار یک اصله نهال به نام شهید در حیاط منزل کاشته شد .

شهید محمدرضا محمدی در تاریخ ۱۳۴۵/۱۰/۲۸ در تهران و در متوسط متولد شد و تا سوم راهنمایی درس خواند و سپس از طرف سپاه عازم جبهه شد و در تاریخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۴ در منطقه فاو عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد .

وی در ادامه عنوان کرد : مادر شهید با عشق و تمام عکس کودکی شهید را نشان داد و گفت “محمدرضا با سن کمی که داشت روزه میگرفت و برای اقامه نماز شب به خود ریاضت می داد .”

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۵ افزود : در روز درختکاری به همراه مادر شهید خسرو طالبی به زیارت مقبره شهدای پارک گلزار رفتیم و در کنار مقبره شهدا یک اصله نهال به نام شهید خسرو طالبی کاشته شد .

مادر این شهید خاطراتی از پسر شهیدش را تعریف کرد و در پایان صحبتش با بغض کهنه ای که داشت گفت : پسرم را بی سر تحویلم دادند و با ذکر یا حسین دیگر توان ادامه دادن نداشت .

صدری اظهار داشت : ما با این دیدار و دلجویی و قدر دانی از خانواده شهدا سعی میکنیم سهم کوچکی از وظایف خود در قبال این خانواده ها ایفا کنیم باشد که این شهدا شافی ما نزد پرودگار و امام رضا (ع) باشند.

انتهای پیام /ابوالفضل کیانی ادیب

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید