» سیاست » احزاب و شخصیت ها » پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، عروج ملکوتی پدر همسر مهندس حمیدرضا یوسفی فر
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - البرز - دولت

پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، عروج ملکوتی پدر همسر مهندس حمیدرضا یوسفی فر

۳۰ مهر ۰۲ 5۰144

جابری انصاری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، در پیامی عروج ملکوتی ” حاج محمد ولی سلیم بیات ” پدر همسر مهندس حمید رضا یوسفی فر را به خانوده محترم و بازماندگان تسلیت گفت.

به گزارش «بهارستان آنلاین» و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، جابری انصاری مدیر کل ، در پیامی ، فقدان پدر همسر مهندس حمیدرضا یوسفی فر را تسلیت گفت و از درگاه خداوند منان ، برای آن فقید سعید رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

جناب مهندس حمیدرضا یوسفی فر
دبیر محترم کارگروه تخصصی عفاف و حجاب اتحادیه پوشاک کشور ، فقدان ابوی همسر بزرگوارتان مرحوم حاج محمد ولی سلیم بیات که علاوه بر حضور در جبهه های حق علیه باطل ، سال ها در نگهداری فرزند جانباز ۷۰ ٪ خود ذره ای کوتاهی ننمود ، موجب تالم و تأثر خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده را به جناب‌عالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و برای شما، سلامتی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

سعید جابری انصاری

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز

۳۰ مهر ۱۴۰۲

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید