» اخبار جدید » چایخانه حضرت رضا(ع) خادمیاران تهران در جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

چایخانه حضرت رضا(ع) خادمیاران تهران در جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی

۲۳ بهمن ۰۱ 0۰49

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ با برپایی چایخانه و میز خدمت مشاوره حقوقی و خانواده در مراسم جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همراه مردم بودند.

چایخانه از ساعت ۶ صبح در زیر پل محمدعلی جناح در کنار غرفه‌های شهرداری منطقه ۵ دایر و ساعت ۹ صبح با حضور گسترده مردم در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، میزبانی را آغاز کرد.

با گذر از میدان صادقیه در بزرگراه جناح به سمت میدان آزادی در میان سیل جمعیت و پرچم های سه رنگ ایران دود اسپند و صدای نقاره خانه که از بلندگوی چایخانه حضرت رضا علیه السلام پخش می شد دل‌ها را به سوی حرم رضوی پرواز می‌داد، صدا و شادی مردم به گوش می‌رسید. یکی به همراهانش می‌گفت: چایی امام رضا(ع) را به نیت اینکه خیلی زود بریم مشهد بخوریم … و بعضی افراد با دیدن چایخانه و شنیدن نواهای امام رضایی اشک در چشمانشان حلقه می‌زد و به طرف آن قدم بر می‌داشتند.

علاوه بر چایخانه خادمیاران کانون عمومی مسجد جامع اکباتان با برپایی میزهای خدمت مشاوره حقوقی و خانواده در ابتدای جاده مخصوص، بعد از میدان آزادی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه دادند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

احمد زمردی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید