» اخبار جدید » کسب رتبه برتر کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران در کشور
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

کسب رتبه برتر کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران در کشور

۲۹ اسفند ۰۱ 0۰49

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، مراسم اختتامیه سومین گردهمایی سراسری مدیران کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی رضوی کشور، با حضور جمعی از مسئولین آستان قدس رضوی و به میزبانی استان کرمان طی ۲ روز در اسفند ماه برگزار شد.

در این گردهمایی به عوامل اثرگذار بر فعالیت کانون‌ها، جذب منابع و تدوین برنامه سال ۱۴۰۲پرداخته شد و در پایان کانون‌های خدمت کتاب و کتابخوانی رضوی استان‌های تهران، کرمان، یزد و چهارمحال و بختیاری به عنوان کانون های برتر معرفی شدند.

اکبر هوشمند مسوول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران درخصوص این گردهمایی اظهار کرد: با مشارکت و همکاری کانون‌های خدمت رضوی مناطق و شهرستان‌های استان تهران، برای دومین سال متوالی استان تهران توانست رتبه برتر کشوری در این حوزه را کسب کند.

وی گفت: طی سال ۱۴۰۱ موضوعات مختلفی در این کانون تخصصی اجرایی شد که می‌توان به جمع‌آوری کتاب‌های درسی و کمک آموزشی و رساندن آنها به مناطق محروم اشاره کرد و پویش کتاب در حرکت یکی از پویش‌های انجام شده بود.

مسوول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی استان تهران به انعقاد قرارداد با کتابخانه ملی و نهاد کتابخانه‌های کشور اشاره کرد و افزود: کارگروه‌های این حوزه استان تهران را به عنوان الگوی موفق در عملکرد قرار داده و تجربیات کسب شده در اختیار استان‌های دیگر قرار گرفت و برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۲ مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

جانشین مدیر مسول . دبیر سرویس اصناف کشور علی ضرتاش ور

  • ×

    با ما در ارتباط باشید