» اخبار جدید » یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان سید مصطفی صادقی و مهدی ذاکرحسینی برگزار شد
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - شهدا - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

یادواره شهدای مدافع حرم شهیدان سید مصطفی صادقی و مهدی ذاکرحسینی برگزار شد

۲۳ آذر ۰۲ 2۰42

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در معیت پرچم متبرک رضوی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، سعید جان نثار مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۵تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مراسم گرامیداشت دو شهید تازه تفحص شده همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم در مسجد الزهرا(س)شهرک آپادانا برگزار شد.

وی اظهار داشت: خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ در معیت پرچم متبرک رضوی در مراسم حاضر و با نوای عباس شریفی مهر مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی و حضور خانواده معظم دو شهید بزرگوار، مراسم حال و هوای امام رضایی گرفت.

جان نثار خاطر نشان کرد: مراسم تشییع پیکر شهیدان مهدی ذاکرحسینی و سیدمصطفی صادقی که به تازگی و به همراه پیکر ۶ شهید دیگر در خاک سوریه تفحص و شناسایی شدند،هفته گذشته در شهرک اکباتان با حضور خادمیاران و برپایی چایخانه حضرت رضا(ع) برگزار شد.

 

شهید سیدمصطفی صادقی ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۹۴ برای مبارزه با داعش راهی سوریه شد و ۱۶ خردادماه سال ۱۳۹۶ در حماء سوریه توسط داعشی‌ها به شهادت رسید. پیکر او بعد از ۶ سال در خاک سوریه تفحص و بعد از انتقال او به ایران در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

شهید مهدی ذاکرحسینی از رزمندگان لشکر عملیاتی حضرت محمدرسول‌الله بود که ۲۶ خردادماه سال ۱۳۹۵ در حومه شهر حلب سوریه بر اثر حملات موشکی عوامل تکفیری به شهادت رسید. پیکر او نیز در خاک سوریه تفحص و بعد از انتقالش به ایران در حرم مطهر امامزاده صالح تجریش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد ملکی ثانی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید