» اخبار جدید » خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران کارگاه های آموزشی کارآفرینی برگزار می کنند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران کارگاه های آموزشی کارآفرینی برگزار می کنند

۲۶ مرداد ۰۱ 3۰14

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ با اشاره به استقبال بی نظیر کارآموزان از کارگاه ها، خبر از شروع مجدد دوره ها در سطح بالاتر و تکمیلی داده است.

وی افزود: پس از اتمام کارگاه های عملی در سطح مقدماتی، با هماهنگی های انجام شده با مسئول کانون خدمت عمومی شهید روستایی محله کن، مربیان و احساس نیاز در جامعه برپایی دوره های جدید برنامه ریزی شد.

مقدم در ادامه برنامه دوره ها را تشریح کرد و گفت: به همت خادمیاران، ۴ دوره آموزشی حضوری رایگان از ٢۵ مرداد ماه امسال به صورت هفتگی برای خواهران آغاز می شود.

وی بیان داشت: کارگاه آموزشی تخصصی قالی بافی در قالب تابلو فرش روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ١۵ تا ١٧:٣٠ و کارگاه آموزشی بافتنی در ادامه دوره قبلی با آموزش بافتنی های جدید و تزئینات ظروف آشپزخانه چهارشنبه ساعت ١۶ تا ١٧:٣٠ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دوره خیاطی پیشرفته یکشنبه ها از ساعت ١۵ تا ١٧:٣٠ و روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت ١١ تا ١٣ و کارگاه عروسک سازی روزهای چهارشنبه ساعت ١۴ تا ١۶ دایر خواهد بود.

شایان ذکر است که تمامی دوره های آموزشی در خیابان کوهسار، خیابان شهید ادهمی، جنب باشگاه ورزشی ، کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستایی برگزار می شود.

علاقمندان برای ثبت نام در دوره ها باید مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، نام دوره را به شماره ٠٩١٢۵٧٠۴۵۴١ پیامک کنند.

وی خاطر نشان کرد: پس از اتمام دوره های قبلی در دبیرستان دخترانه شهید ایرج رستمی شهرک اکباتان، نمایشگاهی تحت عنوان اسوه بسیج به همت پایگاه های مقاومت ناحیه قدس به مدت سه روز از ٢۴ مرداد ماه برپا شد.

وی اظهار داشت: این رویداد به منظور معرفی دستاوردهای بسیج دایر برگزار شد و یک غرفه نیز به پایگاه شهید روستایی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: هنرجویان این دوره های کارآفرینی محصولات خود را از قبیل انواع عروسک‌ها، بافتنی های متنوع و … را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید